Storing wie kent dit tekentje

Gestart door emielC70, 14-07-2005 17:37:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emielC70

Mijn auto geeft sinds 3 km een storing aan!

Weet iemand wat dit tekentje in houd:

        __
     __l_
    l         L
 l-l         _ l
    l____l


Zo ziet het tekentje er ongeveer uit

Het gaat om een volvo c70 uit 1999!! Misschien handig om te vertellen dat hij net sinds zondag een 3" downpipe heeft! Ik heb al een afspraak voor morgen bij de dealer om hem uit te lezen! Maar ik ben toch erg nieuwsgierig aangezien ik morgen op vakantie ga!!

Wie weet waar dat tekentje voor staat??

mehn

#1
Citaat van: emielC70 op 14-07-2005 17:37:40
Wie weet waar dat tekentje voor staat??

Heb je geen instructieboekje? Daar staat het vast in  ;)

edit: ik heb iig niets wat daar op lijkt

BenC70ES!

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wepster

Citaat van: emielC70 op 14-07-2005 17:37:40
Mijn auto geeft sinds 3 km een storing aan!

Weet iemand wat dit tekentje in houd:

        __
     __l_
    l         L
 l-l         _ l
    l____l


Zo ziet het tekentje er ongeveer uit

Het gaat om een volvo c70 uit 1999!! Misschien handig om te vertellen dat hij net sinds zondag een 3" downpipe heeft! Ik heb al een afspraak voor morgen bij de dealer om hem uit te lezen! Maar ik ben toch erg nieuwsgierig aangezien ik morgen op vakantie ga!!

Wie weet waar dat tekentje voor staat??

dat zie er uit naar het teken van een storing in je motor manigment dit is iets dat je moet laten uitlezen bij de dealer die kan je precies vertellen waar de storing zit
maar het heeft met je motor elektronika temaken

emielC70

volgens mijn boekje is het idd motor electronica wat onder de parkeertekentje staat alleen staat er in mijn boekje wel een ander tekentje dan mijn dashboard aangeeft!!

Morgen om 9 uur sta ik daar voor de deur!!

Iemand enig idee wat ze voor uitlezen vragen?

NwVolvoMn

Is idd motormanagement, er is wat mis. Is altijd voor de vakantie!

Wauter

oranje lampje: naar de dealer, rood lampje: onmoddelijk stoppen.
Het zal wel een oranje lampje zijn en idd van je motormanagement. ff uitlezen en resetten kan de remedie zijn tenzij er echt een storing in zit

emielC70

was waarschijnlijk van de labda!! Ik heb een 3 " downpipe laten monteren maar nog niet gechipt waarschijnlijk krijgt ie daardoor vreemde waardes!! Had het al laten resetten maar het kwam 2 dagen later weer terug!! Vanmiddag gaat ie gechipt worden en dan worden de waardes voor de labda aangepast zodat het tekendje hopelijk uit blijft!! Rijden doet ie verder gewoon prima!!