nieuw lid

Gestart door Richardv70turbo, 23-11-2005 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richardv70turbo

Sinds een maand rijdt ik nu in een volvo v70T, uit 1997. hij rijdt echt super.IK heb nog nooit zon fijne auto gehad.

Emiel

Welkom! Denk veel mensen hier die mening met je delen :). Je bent eigenlijk wel verplicht om een foto te plaatsen van je bolide!

Emiel.... ;D

Richardv70turbo

ben nog niet zo handig met de computer,heb meer verstand van auto,s.ben al jaren monteur (opel).ik heb wel mooie foto,s van mijn volvo,maar als ik in profiel wijzig kijk moet dat via een web site ofzo.of kan het op een andere manier??

Vulk


elianmars

#4
Citaat van: Richardv70turbo op 23-11-2005 22:54:53
ben nog niet zo handig met de computer,heb meer verstand van auto,s.ben al jaren monteur (opel).ik heb wel mooie foto,s van mijn volvo,maar als ik in profiel wijzig kijk moet dat via een web site ofzo.of kan het op een andere manier??

Zo!! Jij durft, om dat merk hier op het forum te noemen!!  :o

Welkom hier op het forum!
Wat meer info over jezelf of de wagen mag wel, hoor  ;)


Lindert Bogers

Werken bij de opel en een volvo kopen  ;D
Das toch geweldig  ;D
Welkom Grt ThE DoCtOr

The Saint

Citaat van: thedoctor op 24-11-2005 08:46:20
Werken bij de opel en een volvo kopen  ;D
Das toch geweldig  ;D
Welkom Grt ThE DoCtOr

Zo is dat  ;D 8)

Welkom Richard, en gefeliciteerd met je nieuwe wagen  :D
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

Citaat van: elianmars op 24-11-2005 00:05:44
Citaat van: Richardv70turbo op 23-11-2005 22:54:53
ben nog niet zo handig met de computer,heb meer verstand van auto,s.ben al jaren monteur (opel).ik heb wel mooie foto,s van mijn volvo,maar als ik in profiel wijzig kijk moet dat via een web site ofzo.of kan het op een andere manier??

Zo!! Jij durft, om dat merk hier op het forum te noemen!!  :o

Welkom hier op het forum!
Wat meer info over jezelf of de wagen mag wel, hoor  ;)



Hier hoort wat uitleg bij. Speciaal voor richardv70turbo dan nog maar een keer: Elianmars is de grootste opelhater van het forum en hij gaat dan ook volledig over de rooie bij het horen/lezen van die naam. Dus refereren we meestal aan het merk slopel... ::) ;D ;D ;D ;)
De Tussenpaus