Het weer

Gestart door The Driver, 25-11-2005 09:41:56

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 31-12-2005 18:40:12
Reitse investeert liever in een nieuw front voor zijn 850, dan winterbanden. Je zal 's nachts maar plotseling weg moeten, OV is dan geen optie. Sta je dan tot je enkels in de sneeuw en een 850 die niet wegkomt.
Lees ff goed laatste regel van m'n vorige posting ;) Ik zou trouwens zeker niet investeren in een nieuw front, dat ding van mij heeft dagwaarde van 1500 euro ofzow, zou me verbazen alsie niet direct Totall Loss is.

@ M A R C: ik zeg toch net dat ik ook wel weet dat winterbanden het beter doen?

HaRdCoRe-WeZ

BenC70ES

Citaat van: Reitse op 31-12-2005 17:41:54Ik vind winterbanden in Nederland een moeilijk te verantwoorden investering omdat het bijzonder weinig dagen echt nodig is. Dat die dingen nut hebben snap ik ook nog wel.

Net zoals ABS, Airbags enz...  ::)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

The Driver

anders gaan we weer ff lekker ouderwets reitse onderuit halen en zijn mening afbreken.

Damn, mensen toch. laat iedereen toch in zijn waarde.

Om ff een voorbeeld te geven:

CiteerReitse investeert liever in een nieuw front voor zijn 850, dan winterbanden. Je zal 's nachts maar plotseling weg moeten, OV is dan geen optie. Sta je dan tot je enkels in de sneeuw en een 850 die niet wegkomt.

en

CiteerNet zoals ABS, Airbags enz...  

Zo loop je toch alles te stigmatiseren en op de spits te drijven.

Ik ben het ook niet altijd met hem eens. Maar het is nu al de zoveelste keer er op een lullige manier gereageerd wordt op zijn mening.

BenC70ES

Reitse kan wel tegen een stootje hoor  ;)

The Driver

dat geloof ik ook wel

BenC70ES

Nog 2 foto's van vrijdag:

elianmars

Citaat van: elianmars op 30-12-2005 18:14:32

En we gaan trouwens toch maar op pad richting de Ardennen. Ik hoop het in zo'n 5 uur te doen

En we hebben er dus 5 uur over gedaan ;D

Omdat het KNMI een weeralarm had afgegeven, was het behoorlijk rustig op de weg, gelukkig.
De snelheid die te rijden was, lag tussen de 40 en 80 km/uur. We hebben slechts twee ongelukken gezien. Eenmaal een Mercedes die in de berm achterstevoren stond en eenmaal een Golf, die tegen de vangrail dwars op de rijbaan stond, precies waar wij reden.....    Ik kon 'm nog net ontwijken....   :o:o

In Nederland was 't één en al smurrie op de weg, in België hebben we op de pure sneeuw gereden. Ik moet zeggen dat op sneeuw rijden eigenlijk beter gaat dan op die smurrie.

Na zo'n drie en half uur ging het, zoals voorspeld, regenen en ijzelen. Fijn voor de ruitenwissers. Telkens uit moeten stappen om het ijs van die dingen af te slaan......  :-\\

Maar goed, we zijn heelhuids aangekomen en hebben daarna nog een heerlijke week gehad, helaas zonder sneeuw, maar dat heeft de pret niet mogen drukken.

Zo zag onze wagen er uit na de helse rit:

Vertigo

Ja hoor, mijn roffel ligt alweer onder een wit dekentje te slapen... ;D

fearless

Het heeft hier niet gesneeuwd. Maar het is blijkbaar wel goed glad geweest.  :o  Ik heb er niks van gemerkt, zat lekker binnen.  ;D

HaRdCoRe-WeZ

Sun is shining....

Emiel

Of het glad was! Hoevaak maak je het mee dat je een 140 pk V70 aan het spinnen krijgt? Amersfoort was 1 grote spiegel...heerlijk.... ;D

Emiel.... 8)

why-not

CiteerHoevaak maak je het mee dat je een 140 pk V70 aan het spinnen krijgt?

gaan we katten ;)

Emiel

Citaat van: why-not op 25-01-2006 19:47:53
CiteerHoevaak maak je het mee dat je een 140 pk V70 aan het spinnen krijgt?

gaan we katten ;)

Hahaha, sorry! ;)

Emiel.... ::)

Reitse

Gompie wat was het glad vanmorgen zeg! Bij Assen stond een auto tegen de richting in op de snelweg, was in aanraking gekomen met een andere (was geloof ik ook op het nieuws). Bij Vries was er 1 de sloot in gevlogen, agent stond er naast beetje te zwaaien dat het kalm aan moest, tot Groningen niet harder dan 50 gereden (collectief!!! ;)) Weg zat ook gewoon vol al helpt het niet als domme idioten ineens van linkerbaan de afrit nemen :-\ Was een half uur eerder van huis gegaan (normale reistijd is ongeveer 30-35 minuten) maar was maar net op tijd aan...