Het weer

Gestart door The Driver, 25-11-2005 09:41:56

Vorige topic - Volgende topic

GeertG

Hier in het uiterste zuiden heeft het vannacht weer gesneeuwd en er ligt nu een klein laagje. Op de kleinere lokale wegen geeft dat een mooie witte aanblik met ijs eronder. Zo ook het weggetje bij de school van de kids. Bij de bocht ging de 850 mooi rechtdoor (maar nog net op tijd stil voor een houten hek en een andere auto). Bij de kruising naar de grote weg, licht bergafwaarts, ging ik geheel overdwars en was blij dat er geen fietser aankwam. Stond dus net stil voor de jeep die mooi met z'n grote wielen (en dito banden) al zwaaiend langs tufte.
En ja, ik weet het, moet je maar niet met die 4-seizoenenbanden blijven rijden.................................................
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

thuur

Citaat van: GeertG op 26-01-2006 10:11:49
Hier in het uiterste zuiden heeft het vannacht weer gesneeuwd en er ligt nu een klein laagje. Op de kleinere lokale wegen geeft dat een mooie witte aanblik met ijs eronder. Zo ook het weggetje bij de school van de kids. Bij de bocht ging de 850 mooi rechtdoor (maar nog net op tijd stil voor een houten hek en een andere auto). Bij de kruising naar de grote weg, licht bergafwaarts, ging ik geheel overdwars en was blij dat er geen fietser aankwam. Stond dus net stil voor de jeep die mooi met z'n grote wielen (en dito banden) al zwaaiend langs tufte.
En ja, ik weet het, moet je maar niet met die 4-seizoenenbanden blijven rijden.................................................

Nou... ook op mijn nieuwe winterbandjes was het af en toe flink glijden hoor... Wel leuk om weer es dat kontje heen en weer te zwiepen ;D

Gr 8)

Eugene

Citaat van: GeertG op 26-01-2006 10:11:49

Dit klinkt erg bekend, ik moet het doen met 215'er zomersloffen, dus dan is het nog wat harder glijden....  :-\

If it's not blown, it sucks...

Johann

Tsja.. Buurman zijn oprit was glad en laat er nu net een bochtje voor het bruggetje zitten...

Emiel

Zodan! Dat is balen zeg! :-\ :-X

Emiel.... :-\

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vertigo

XC staat voor Xross Country, niet voor Xross Bridge of Xross Water :-X :P
Is duidelijk een beetje overmoedig geweest met zijn 4WD zo te zien

Desalniettemin, da's KLOTE!

M a r c

Ik denk dat de schade (buiten zijn ego) wel meevalt?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: M a r c op 26-01-2006 18:42:08
Ik denk dat de schade (buiten zijn ego) wel meevalt?

Toen ie nog in de sloot stond viel de schade mee..

Alleen jammer dat ie net op een duiker stond. Toen de sleepauto 'm eruit trok vloog eerst de halve voorbumper er af. Toen ging de deur even lekker door een gemetselde muur en vervolgens bleef het binnenscherm nog aan deze muur hangen..

Aan de onderkant was het crisis..  ::)

why-not

CiteerAlleen jammer dat ie net op een duiker stond. Toen de sleepauto 'm eruit trok vloog eerst de halve voorbumper er af. Toen ging de deur even lekker door een gemetselde muur en vervolgens bleef het binnenscherm nog aan deze muur hangen..

sjips happens :P 8)

M a r c

Klinkt bekend.... Toen mijn gele T-5R op z'n dak lag had ik alleen maar schade aan de motorkap en dak. Eer dat de berger klaar was had ik er 3 ramen uitliggen en 2 deuren in de prak  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

why-not

CiteerDjiezzzz....zónde van zo'n prachtauto!

eentje voor je kwartet! ;)

why-not

misschien niet zo duur ;D

Rayman

Als ik de afstand van de auto tot het bruggetje zie, is ie best doorgegleden! Met andere woorden; volgens mij heeft ie de situatie behoorlijk onderschat (oordelend obv de foto's)

Derks

Citaat van: Johann op 26-01-2006 18:54:12
Toen ie nog in de sloot stond viel de schade mee..

Alleen jammer dat ie net op een duiker stond. Toen de sleepauto 'm eruit trok vloog eerst de halve voorbumper er af. Toen ging de deur even lekker door een gemetselde muur en vervolgens bleef het binnenscherm nog aan deze muur hangen..

Aan de onderkant was het crisis..  ::)

Wisten ze dat niet van te voren? Ik denk dat het met de huidige reparatie tarieven, verstandiger is hem eruit te takelen, inplaats van te trekken.

Zo'n takel is natuurlijk wel duurder, maar dit,,,,,,,,,,,

gr derks