Het weer

Gestart door The Driver, 25-11-2005 09:41:56

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: Claudia op 09-02-2007 09:59:57
(nog van gisteren)

En ook híj vond er niets aan....

Lieefffff  :-*

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

DD

Citaat van: Claudia op 09-02-2007 09:59:57
(nog van gisteren)

En ook híj vond er niets aan....

ahhh,

de kat van mijn ouders moest en zou ook naar buiten want de sneeuw was machtig interesant maar eenmaal buiten zat die bijna gelijk onder de tuintafel te schreeuwen dat die weer naar binnen wilde. Koud en nat zijn niet besteed aan baloe.

Sbv

Bij mij zijn ze even naar buiten geweest, maar ja nat en koud brrrrrrrr snel weer naar binnen. Sneeuw was helaas al erg snel weer weg

Reitse

Gisteravond naar Groningen toe begon het er eindelijk een beetje op te lijken, 80 op de snelweg, allemaal rechtshouden (waarom iemand in een Corsa stapt vind ik al opvallend maar dan ook nog geen afstand houden met al die prut op straat snap ik echt niet.. mijn trekhaak is al langer dan dat hele motorblok! ;))
Later die avond terug vooral op de klinkers beetje glad maar verder eigenlijk weinig tot niks aan het handje...

Natuurlijk gaan ze nu roepen dat het weeralarm heeft gewerkt, dat kan iedereen wel bedenken... Wat er ook gebeurt, ze draaien het wel naar zich toe :-\

Niek

Heb er weinig van gemerkt gisteren van die sneeuw. Een collega riep gistermiddag wel dat het wit aan het worden was in Eindhoven, maar heb daar weinig van gezien.
Na werktijd nog wel even de auto sneeuwvrij moeten maken , maar op de weg was al zo goed als alles weg.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

lange

wel jammer dat mijn achter wiel angedrefen (manta) weg is
de portemonnee was leeg dus de Volvo weg.
auw auw auw
een Suzuki ignis terug gekocht

nicky

SNEEUW!!! ???Waar dan.....ik wil ook sneeuw :(

fearless

Hier sneeuwt het nu ook een beetje, erg nat en blijft niet liggen.

Clapton

Weeralarm !  ;D

nicky

;D JAAAAAAAAA sneeuw ook hier in Emmen heb lekker met de kids sneeuwballen gegooit ....heerlijk.... :eusa_dance:

monique..

Emiel

Kom op hey...waar is dat weeralarm nu helemaal voor nodig? Een beetje mensen angstig te maken zodat ze met 60km/h over de snelweg kruipen?

M a r c

1 vlokje sneeuw en heel Nederland in paniek....  :eusa_snooty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Reitse

Nou, een beetje meer aandacht voor de ijzel van vanavond was wel leuk geweest... Was toch aardig glibberen toen ik na topdagje Thialf weer wegging... (vooral de klinkerparkeerplaats in Groningen was een ijsbaan ;))

Freakybaby

Ik had het geluk dat ik donderdagmorgen van Breda naar Sittard mocht rijden. Omdat ik vanwege de file's het rijden naar Brussel geen optie vond de binnenwegen maar genomen. Dat was dolle pret!

Na een presentatie en daarna een herdenkingsdienst was de sneeuw helaas weer weg in het zuiden. Maar ik weet eindelijk dat zelfs op winterbanden de grip vd 850 drama is in bochten  :eusa_sick:

als ik de foto's van chrissie haar sneeuwpop krijg zal ik die nog effe toevoegen
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn