Schakelaars electrische ramen?

Gestart door V70RHaarlem, 27-11-2005 20:14:00

Vorige topic - Volgende topic

V70RHaarlem

Hallo Allemaal,

In mijn V70r merk ik dat vanaf de bestuurdersstoel alle ramen het uitstekend doen. De passagierszijde gaat echter alleen naar beneden en niet meer terug. En linksachter doet helemaal niets.

Zou dit in de afzonderlijke schakelaars kunnen zitten of zit het elders? Volgende vraag: kan je dit makkelijk zelf repareren en wat bedragen de kosten ongeveer?

Hoop dat jullie kunnen helpen.

Bedankt Marco
V70R, 300pk, 2003, Flash Green, Atacama,

Reitse

je kan beginnen met het schoonmaken van de schakelaars. Hoe dat bij een 850 moet is hier d8 ik al ergens beschreven...

V70RHaarlem

Thanks, ik had die topic al zien langs komen toen ik zocht op andere gebruikers die dit mogelijk al een keer hadden meegemaakt.

Iemand een idee wat die schakelaars kosten?

Marco

Peth©oni

Citaat van: V70RHaarlem op 27-11-2005 20:48:29
Thanks, ik had die topic al zien langs komen toen ik zocht op andere gebruikers die dit mogelijk al een keer hadden meegemaakt.

Marco

Volgens mij vrij kostbaar, het gelijk de hele unit namelijk!!

thuur

Citaat van: Peth©oni op 28-11-2005 07:08:32
Citaat van: V70RHaarlem op 27-11-2005 20:48:29

Marco

Volgens mij vrij kostbaar, het gelijk de hele unit namelijk!!

Het hele unit is dan 1 schakelaar voor de bijrijderszijde en 1tje voor linksachter ???

Houd eBay/marktplaats in de gaten, bel eens naar je dealer en als laatste de sloperij.

Gr 8)

V70RHaarlem

Ok mannen. Ik hou het in de gaten en zal jullie op de hoogte houden.

Thanks Marco

rberge

Het blok in de bestuurdersdeur kost €125,- bij de dealer. De enkelvoudige schakelaars zullen wel iets goedkoper zijn. Ik heb al twee van die dure blokken versleten, steeds weer door gebroken plastic. De tweede viel gelukkig onder coulance; mag ook wel... binnen een jaar weer kapot!
345 GLS '81 / ..... / 850 GLT 2.5 20V lpg '92 / V70 TDI-A '98 / . / 850 T5R-A '96

V70RHaarlem

De kosten vallen gelukkig mee, bij aankoop waren deze zaken me niet opgevallen en heb de dealer gebeld dat ik er vanuit ging dat hij het voor z'n rekening nam. Dat was hij zowaar met me eens ;D en volgende week wordt alles op kosten van Svala Zaandam bij Svala Haarlem gerepareerd.

Dank voor de reakties heren.

MaRRco