Wie rijd er nu op winterwielen ??

Gestart door fearless, 28-11-2005 20:25:02

Vorige topic - Volgende topic

Walter

letterlijk "NU" gaan ze onder de S60 van mijn vader. Die rijdt met mijn roffel dus die moet effe wachten. Wilde ik sowieso al, vind het nog ff te warm...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

R o b

Mijn wintervelgen liggen nog bij de spuiter. zodra die klaar zijn gaan ze er denk ik midden november onder!

volvosjonnie

Al 2 weken op winterreifen ivm. slechte banden ,nieuwe 17inch. Pegs, deze gaan er in de zomer onder :eusa_dance:
Wanneer wordt het zomer..

S. Brouwer

Ik ga ze er aankomend weekend onder zetten, aangezien mijn zomerbanden scheef (kaal) gesleten zijn.  En de auto met 2 weken voor de apk moet.

Jeroentjuh

Ik ga ze er deze week ff opleggen, miskien eind van de week al vorst en temperatuur schijnt ook laag te blijven......

FrankvdAa

Waarschijnlijk a.s. zaterdag m'n 'nieuwe' velgjes ophalen bij Marc en daarna even m'n winterbanden er op laten leggen...
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

fearless

Hmmm ik twijfel wanneer ze er onder gaan. Eigenlijk wil ik nog niet wisselen.

Jeroentjuh

Citaat van: fearless op 30-10-2006 19:21:01
Hmmm ik twijfel wanneer ze er onder gaan. Eigenlijk wil ik nog niet wisselen.

Haha, tja dat heb ik dus ook altijd, maarja, vorig jaar ook beetje lang gew8, toen was er ineens een beste sneeuwbui en toen reed ik nog op zomerbandjes  :eusa_wall:  eind van de week waarschijnlijk al temperaturen richting de 0 graden snachts dus.....
Kan ik ut weekeind me zwarte hoepels ff mooi poetsen  ;D

b0nkolok

In Spanje heb je uiteraard geen winterBANDEN nodig! De oranje (saffron) staat nu te rusten in de Spaanse roffelkelder. Hier staat de groene op winterbanden 195/65/15 omdat mijn vrouwtje vaak weinig alert is voor stoepranden e.d.. De Titans met 205/45/17 liggen veilig bij mijn 'bandenman'.  Dus geen hoge snelheden (kan toch niet hier) en 'zo komt de Sprinter veilig door de Winter'
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Frans Harkema

Ik denk dat ik ergens in december de boel ga wisselen, een weekje koudere temperaturen in begin november zijn voor mij nog geen reden om nu al op winterbanden te gaan rijden.   :eusa_snooty:

Derks

Citaat van: Jeroentjuh op 30-10-2006 19:27:15

Haha, tja dat heb ik dus ook altijd, maarja, vorig jaar ook beetje lang gew8, toen was er ineens een beste sneeuwbui en toen reed ik nog op zomerbandjes  :eusa_wall: 

Daar baalde ik ook van, heb je een keer Weer in Nederland, waarbij je de winterbandjes echt nodig hebt, liggen ze er nog niet onder >:(
Ik zou naar een verjaardag gaan, maar kwam de eerste de beste bult in Arnhem, gewoon niet op.

Heb ze nu al vanaf begin Oktober eronder liggen, Auto moest een beurt hebben en dan laat ik de winter-wissel ook gelijk doen. Met de apk in maart gaan ze er weer af.

Gr derks

S. Brouwer

Heb ze er net onder gezet, ziet er weer "stoer" uit zo op zwarte velgen.

-D©©©L-

Net 4 x 185/65-15 88T vredestein wintrac 2 opgehaald, voor onder de 850 van monique.
Prijs viel eigenlijk best mee, 240 euri incl. mèt bon  ;) , dan wel zelf monteren/balanceren.

Weet nog niet wat ik straks voor mijn eigen auto ga doen, 'k heb nog geen geschikt 16" staal en het is nu te laat voor "koopjes". kan dus best wel zijn dat ik één winter de 16" persus ga gebruiken.
Wordt ook wintrac 2 denk ik, 195 of 205,  ben d'r nog niet uit.

FelixB

Pfff wat een land.
Heb ze er 2 weken geleden eronder laten zetten; intussen is het ruim 20 graden geweest. en nu is het 8 graden...
855R & C70 T5 cabrio automaat

ief

Ik wacht wel even tot de temperatuur onder de 10 graden blijft. Heb ik nog even de tijd om de perfo's te voorzien van een nieuwe laklaag, voordat de winterbanden eromheen gaan.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...