Mazzeltje

Gestart door maxmx5, 06-03-2003 19:24:24

Vorige topic - Volgende topic

maxmx5

Vanmiddag geinformeerd bij dealer of zij toevallig nog een woodline setje hadden liggen (je weet wel zo'n noten houten dashboard verfraaing) en wat denken jullie, jawel hoor een dikke laag stof en 25 euro achterlatend kan ik van het week-end aan de gang.

trap

Niet verkeerd!!!
Toch wel ecologisch verantwoord tropisch hardhout he?

;D

Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

Raf

en mooi dat dat is!!!
toen naar mijn 850 ging kijken om te kopen was ik er niet zo voor maar nu ben ik er echt wel blij mee. maak de wagen toch net ietsje mooier en geeft wat meer klasse.

Raf
De gustibus non disputandum est!

Ilas

Knutsel ze ;D

Geeft toch wel wat extra's aan je interieur. Hoe bevestig je dat spul trouwens ? Speciale lijm ofzo ?
"Motormuziek ....."

Raf

bij mij is het gelijmd. maar het komt een beetje los.
weet er iemand welke lijm er best voor te gebruiken is?

Raf
De gustibus non disputandum est!

Paul Arnold 0101009

Citeerbij mij is het gelijmd. maar het komt een beetje los.
weet er iemand welke lijm er best voor te gebruiken is?

Raf
Ik denk dat je de warme/hete fohn even moet hanteren, dan wordt de de lijm even weer dun en plakt het weer.
succes.

Paul.

paul-r

CiteerKnutsel ze ;D

Geeft toch wel wat extra's aan je interieur. Hoe bevestig je dat spul trouwens ? Speciale lijm ofzo ?

secondelijm van 3M. Nooit meer los! Paul

denkweb

Ik zocht laatst eens van dat soort woodline-setjes... werd naar onderstaande link verwezen maar vondt het te duur.

http://reinekeshop.de/cgi-bin/shop/shop_main.cgi?func=start&wkid=9538685871

volvoTon

Als ik me niet vergist is er in het verleden al een aanbob gedaan door iemand (MARK T5 ??)over het goedkoop aanschaffen van het woodlook interieur.
Helaas hebben we (ik in ieder geval) hier niets meer van vernomen.
Wat ik begrepen had was er toch wel genoeg belangstelling voor.

volvo Ton

maxmx5

Nou het zit erop, geweldig gewoon qua pasvorm, uitvoering en dan nog de aanschafprijs in acht genomen. Echt een upgrading van het dashboard.

Walter

Misschien dat ik wat gevoelige snaartjes raak, maar ik vind het zo goedkoop en "japannerig" staan... Je ziet duidelijk dat het nep is. Maar dat is persoonlijk. Origineel (netjes afgewerkt) kan ik wel mee leven, maar zo'n plak setje... Beetje zelfde idee als dat ik een T5 embleem op mijn tuutje zet  :-/

Maareh, is errug persoonlijk!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Reitse

Ben het wel met je eens Walter... Ben niet zo'n fan van Woodlines. Andere lines kunnen mooi zijn, zat laatst in een V70 met een soort carbon-look line en dat zag er niet verkeerd uit...
Maar da's heel persoonlijk natuurlijk  ;)

maxmx5

Inderdaad het blijft persoonlijk, het is overigens origineel volvo alleen niet gangbaar meer voor oudere 850'ers en de dealer wilde er gewoon van af, maar zo geeft ieder zijn persoonlijk tintje aan zijn of haar auto, ikzelf heb altijd wat moeite met spoilers, ze breken mijns inziens een beetje de vaak fraaie lijnen van een auto.

Veel plezier allen met het opleuken van jullie auto's!

gerrit

Als er nog belangstelling is voor woodline dekor dan kan ik via een bedrijf in NH nog al wat korting krijgen. De set bestaat uit mahagoni, zebrano, wurzelholz, titan en carbon/fiber-look.
voor de bouwjaren 10/91 - 02/97
Het is er in 11,19 en 21 delen

Zelf heb ik de 11 delige set gekocht.
Om alsnog korting te krijgen moet ik er wel 10 liefhebbers voor hebben.
Zelf heb ik er 182,58 euro voor betaald, wel veel geld maar het staat wel mooi
Dus die 25 euro is echt voor niets

Gerrit

jantdi

Bij Wagner und Günther (www.w-und-g.de) een 21 delig setje voor een 850 voor 125,27 euro, daar komt dan nog ongeveer 11 euro verzendkosten bij. Een 11 delig setje kost daar 101,75 euro. Is natuurlijk nog steeds geen 25 euro.

Jan