ff voorstellen

Gestart door JanV70, 30-11-2005 19:03:31

Vorige topic - Volgende topic

JanV70

Hallo Volvorijders,

Ik ben Jan en ik rijdt sinds kort in een V70 D5, mijn tweede Volvo. Prachtkar! Hiervoor had ik een 2.5D ook mooi en goed, maar té weinig vermogen voor zo'n zware bak. Bovendien hangt er af en toe een Caravannetje achter. Dus, nu een D5. Ik hoop er de drie ton mee te halen (teller nu op 126000)
Ik zoek nog een actuele versie DVD voor mijn RTI nav. Wie tipt mij.....mag uiteraard een goed werkende kopie zijn....
Ik lees het wel.

Turbobiker

Zonder foto's praten we niet verder ;) ;D
De Tussenpaus

big ben

Citaat van: JanV70 op 30-11-2005 19:03:31
Hallo Volvorijders,

Ik ben Jan en ik rijdt sinds kort in een V70 D5, mijn tweede Volvo. Prachtkar! Hiervoor had ik een 2.5D ook mooi en goed, maar té weinig vermogen voor zo'n zware bak. Bovendien hangt er af en toe een Caravannetje achter. Dus, nu een D5. Ik hoop er de drie ton mee te halen (teller nu op 126000)
Ik zoek nog een actuele versie DVD voor mijn RTI nav. Wie tipt mij.....mag uiteraard een goed werkende kopie zijn....
Ik lees het wel.

Hallo zwager, jij ook hier???!!  ;D ;D

WELKOM!!  :D :D

JanV70

Helaas is onze digi camera bij een inbraak vorige week gestolen. Misschien neemt de Sint wel een nieuwe mee....Bovendien is de auto nu zout-wit met een vleugje zwart. Zodra V70 gewassen en schoon is komt er een foto...heb bovendien de velgen vervangen door winterbanden...maar V70 blijft mooi... ;D