Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: LekkeRRRR op 08-11-2005 08:30:34
HL- is geen orgineel V70 kenteken. Lijkt me een kenteken dat op een 850 werd geplaatst.
Wie ken je in de omgeving van Wassenaar/Den Haag die in een 850 gereden heeft en veelal een speciale behandeling krijgt? Heeft die ook in een V70 gereden?
Anders zou ik net niet kunnen verzinnen..

;)/jan

Het lijkt me niet dat die in een 11 jaar oude 850 gaat rijden, hem helemaal om laat bouwen tot V70 om hem vervolgens als V70 op kenteken te laten zetten. Die koopt wel gewoon een (nieuwe) V70 hoor als hij een V70 wil.

Kan het niet zo zijn dat die 850 in verband met de ingrijpende veranderingen die de auto heeft ondergaan (misschien ook een andere motor) opnieuw ter keuring is aangeboden aan de RDW? Ik meen dat als een auto een ander type motor ingebouwd krijgt, dat de auto dan formeel opnieuw gekeurd moet worden door de RDW. Is dacht ik ook zo als de auto in een andere kleur gespoten word dan op kenteken staat.

Zippo?

Erik_M.

Citaat van: LekkeRRRR op 08-11-2005 08:30:34
HL- is geen orgineel V70 kenteken. Lijkt me een kenteken dat op een 850 werd geplaatst.
Wie ken je in de omgeving van Wassenaar/Den Haag die in een 850 gereden heeft en veelal een speciale behandeling krijgt? Heeft die ook in een V70 gereden?
Anders zou ik net niet kunnen verzinnen..

;)/jan

Het is idd. een kenteken uit de tijd dat de 850's nieuw verkocht werden.

'k zal proberen om 'm in het dorp te traceren en dan een foto te maken en wie weet tref in de auto met eigenaar zodat ik 'm kan vragen.

gRoet
eRik

LekkeRRRR

Citaat van: Vertigo op 08-11-2005 11:10:26Het lijkt me niet dat die in een 11 jaar oude 850 gaat rijden, hem helemaal om laat bouwen tot V70 om hem vervolgens als V70 op kenteken te laten zetten. Die koopt wel gewoon een (nieuwe) V70 hoor als hij een V70 wil.

Nee Vertigo, ik bedoelde dat hij de platen, die hij had op de 850, wilde houden toen de nieuwe V70 werd aangeschaft om wat voor reden dan ook.  De 850-platen waren niet meer nodig want die wagen was toch total-loss gereden? Dus de platen waren toch beschikbaar.

;)/jan

Jan_D.

Citaat van: LekkeRRRR op 08-11-2005 16:47:16
Citaat van: Vertigo op 08-11-2005 11:10:26Het lijkt me niet dat die in een 11 jaar oude 850 gaat rijden, hem helemaal om laat bouwen tot V70 om hem vervolgens als V70 op kenteken te laten zetten. Die koopt wel gewoon een (nieuwe) V70 hoor als hij een V70 wil.

Nee Vertigo, ik bedoelde dat hij de platen, die hij had op de 850, wilde houden toen de nieuwe V70 werd aangeschaft om wat voor reden dan ook.  De 850-platen waren niet meer nodig want die wagen was toch total-loss gereden? Dus de platen waren toch beschikbaar.

;)/jan

En jij weet natuurlijk ook wanneer die 850 in Dld total loss werd gereden??
Klopt die datum dan ongeveer??

Jan (_D.)

LekkeRRRR

Total-loss in febr/mrt '95, op weg naar de wintersport.
De kentekens in die reeks (HL-HD-**) zijn uitgegeven rond eind januari 95. D.w.z. dat het een bijna nieuwe 850 moet zijn geweest.  Dan zou er nadien (dus na mrt. 95) nog een auto met die platen rondgereden moeten hebben. De HL-HD-** plaat is geplaatst op een blauwe V70 die op 22-12-1999 de eerste afgifte heeft gehad. Op die datum eveneens de 1e toelating en de tenaamstelling. Blijkbaar is de eerste eigenaar nog steeds eigenaar. Het blijft een interessante puzzel. Als je de auto nog een keer ziet Erik zou 'k maar niet alleen een foto maken, maar d'r maar eens even bij posten. Wellicht krijg je een interessant verhaal te horen.

;)/jan

Erik_M.

Citaat van: LekkeRRRR op 09-11-2005 21:28:21
Total-loss in febr/mrt '95, op weg naar de wintersport.
De kentekens in die reeks (HL-HD-**) zijn uitgegeven rond eind januari 95. D.w.z. dat het een bijna nieuwe 850 moet zijn geweest.  Dan zou er nadien (dus na mrt. 95) nog een auto met die platen rondgereden moeten hebben. De HL-HD-** plaat is geplaatst op een blauwe V70 die op 22-12-1999 de eerste afgifte heeft gehad. Op die datum eveneens de 1e toelating en de tenaamstelling. Blijkbaar is de eerste eigenaar nog steeds eigenaar. Het blijft een interessante puzzel. Als je de auto nog een keer ziet Erik zou 'k maar niet alleen een foto maken, maar d'r maar eens even bij posten. Wellicht krijg je een interessant verhaal te horen.

;)/jan

Je bent aardig an het speurneuzen geweest Jan  8)   , de kleur klopt iig.  Alleen de uitgiftedatum van een HL-**-** kenteken ligt toch ergens in 1993/1994, immers mijn JD-JL-** was van juni 1994.  Wat ik al aangaf; ik zal proberen 'm te traceren, al verw8 ik niet dat 'ie nog op het landgoed rondrijdt, en dan maar posten.  Wie weet......, we w88 rustig af.

gRoet
eRik

LekkeRRRR

Klopt. Ik zit er een jaar naast. Het is januari '94.

Hoe is het trouwens geregeld met het plaatsen van oudere kentekenplaten? D'r is toch zo'n soort regeling dat op oldtimers oudere platen kunnen worden geplaatst?

;)/jan

Vertigo

Esveldt weer eens gespot (anthans, zijn auto).

Woensdagmiddag 18:00, wethouder beverstraat. Ik stond achter je bij het stoplicht ;)

mehn

Ik ga vanmiddag richting Aalten, kijken of ik er een paar tegenkom. In die buurt rijden er een paar rond als ik goed ben geïnformeerd  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Esveldt

Citaat van: Vertigo op 10-11-2005 07:31:21
Woensdagmiddag 18:00, wethouder beverstraat. Ik stond achter je bij het stoplicht ;)

Was "The Lady", dan stond je wel heel dicht bij die sticker. :P

Kon je hem zien? ;D ;D ;D

Je kreeg zeker geen reactie of wel?

Paul

BobT5

Jaaa..
M`n eerste forum stikker gespot.
Donderdag 11.00. Blauwe 850 estate, kenteken JV-J*-**
Arnhem,v.Oldebarneveldtstraat.

Erik_M.

Vanochtend, plm. 08.15 uur, geparkeerd bij de sluisjes in Leidschendam, een zwarte T-5R Estate.  Kenteken:  JS-??-?? . Ik denk Yackall ?

gRoet
eRik

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 10-11-2005 09:09:09
Citaat van: Vertigo op 10-11-2005 07:31:21

Was "The Lady", dan stond je wel heel dicht bij die sticker. :P

Kon je hem zien? ;D ;D ;D

Je kreeg zeker geen reactie of wel?

Paul
Ja, is wel erg groot die sticker ;D Maar was nog wel te zien

kreeg idd geen reactie, maar ik reed dan ook in een taxi.
(vestiging zit nu aan de Weth. beverstraat, dus daar staat mijn auto nu ook regelmatig ;) )

Vertigo

Vanmiddag tussen 12:00 en 12:30

A12 Gouda -> Utrecht ter hoogte van knooppunt ouderijn.

Zilvergrijze V70, zwarte grill zonder volvo logo, maar met R-logo aan de linkerkant. Iemand avn hier?

Ik reed in de tegenovergestelde richting dus helaas geen verdere kenmerken gespot.

volvo850freak

gister middag een mooie zilvere v70R classic gezien kenteken RT-**-** bij ind terrein goosekant straatnaam weet ik niet meer maar nummer 12 of 14 was het ik keek nog ff voor een sticker zag helaas niks...

gr patje ;D