Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Vanmiddag iets voor 14:00, 850 (T-5)R Estate Dark Olive Green met Volan Velgen en met rokende bestuurder (NV-**-**)
Enschede, Kruising Dr J van Damstraat / Fazantstraat.

Iemand van hier?

(Ik stak lopend de weg over)

Edwin

Vanmorgen in Ugchelen om 10.15.

Een C70 met R erachter. Zwart met Simons sportuitlaat (mooi geluid !!) en forumsticker op linkerzijruitje. Kenteken iets van XF-..-..

De eerste Forumsticker die ik in het wild gespot heb in Apeldoorn eo.
@ Chris.S.D. als jij er bij onze micromeeting ook een had, was jij de eerste maar dat weet ik niet meer.. :-\

gr. Edwin.  8)

Rudy-M

Gisteren op de Oranjebaan richting de Beneluxbaan in Amstelveen een witte GLT, denk '92er, met Titans eronder. De wagen stond geparkeerd en ik kon niet zien of ie een sticker had. Ik nl. reed in de richting van Oudekerk.

elianmars

Ik zal niet meer met sticker gespot worden. Gisteren is 't hele ding in een putje verdwenen, toen ik de auto stond te wassen....... :-\

Laserblue

Citaat van: elianmars op 19-11-2005 18:48:26
Ik zal niet meer met sticker gespot worden. Gisteren is 't hele ding in een putje verdwenen, toen ik de auto stond te wassen....... :-\

Bij mij zit ie aan de binnenkant ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Turbobiker

Citaat van: Rudy-M op 19-11-2005 18:24:52
Gisteren op de Oranjebaan richting de Beneluxbaan in Amstelveen een witte GLT, denk '92er, met Titans eronder. De wagen stond geparkeerd en ik kon niet zien of ie een sticker had. Ik nl. reed in de richting van Oudekerk.

Die rijdt inderdaad in de buurt van Amsterdam rond, ik ben hem al twee keer rond Osdorp tegengekomen. Beetje rare combinatie, een witte, originele 1e generatie 850 met Titans en niet verlaagt, geen R bumper...

Volgens mij niet van hier.
De Tussenpaus

Chris S.D.

Citaat van: Edwin op 19-11-2005 13:29:43
Vanmorgen in Ugchelen om 10.15.

Een C70 met R erachter. Zwart met Simons sportuitlaat (mooi geluid !!) en forumsticker op linkerzijruitje. Kenteken iets van XF-..-..

De eerste Forumsticker die ik in het wild gespot heb in Apeldoorn eo.
@ Chris.S.D. als jij er bij onze micromeeting ook een had, was jij de eerste maar dat weet ik niet meer.. :-\

gr. Edwin.  8)

Ja,  ik heb een forumsticker.
Nee,  je hebt mij -nog- niet in het "wild gespot" (want "op afspraak").

Dus de primeur gaat toch naar de C70 ;).

Antonie

Ja dat was ik die vrijdag 18/11/2005 door DJ van Damstraat in Enschede reedt.
Met mijn pas aangeschafte 850R. Leuk dat mensen de auto  opmerken. Ging langs familie om wat bier te brengen. ;D

Groeten Antonie

Turbobiker

Big Brother, alias het 850forum, is watching you... ::)
De Tussenpaus

Frans Harkema

Citaat van: Antonie op 21-11-2005 17:20:02

om wat bier te brengen. ;D

brengen..??????      ;D

Vertigo

Citaat van: Antonie op 21-11-2005 17:20:02
Ja dat was ik die vrijdag 18/11/2005 door DJ van Damstraat in Enschede reedt.
Met mijn pas aangeschafte 850R. Leuk dat mensen de auto  opmerken. Ging langs familie om wat bier te brengen. ;D

Groeten Antonie

Als je daar toch bent, mag je een paar deuren verder ook wel een kratje neerzetten,
bij mij dus ;D;D;D

n.b. had jouw auto hier al vaker voor de deur zien staan.

Aswin

Vandaag in Amsterdam, Amsteldijk, een CY estate JZ-??-?? langs de kant gezet door de politie. Achterin zat iemand (kind?) wanhopig naar me te zwaaien...maar ja...tegen een overmacht van twee agenten begin ik niets. Geen sticker overigens.

Winkie

Citaat van: Erik_M. op 10-11-2005 12:33:08
Vanochtend, plm. 08.15 uur, geparkeerd bij de sluisjes in Leidschendam, een zwarte T-5R Estate.  Kenteken:  JS-??-?? .

gRoet
eRik

de man/vrouw woont aan de damlaan, heeft me een keer aangesproken omdat mijn 854 wel een naast het sluiswachtershuisje geparkeerd staat.
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Yackall

Afgelopen dinsdag avond, bij Silverstone Kartcentrum in Zwanenburg, een donkerblauwe of zwarte V70R estate (classic). Geen sticker en niet naar het kenteken gekeken.

fearless

Vandaag stond er een groene 850 T5 sedan bij ons voor de showroom geparkeerd (Furness Car Meppel).

Is van een clublid, heb ik net even gecontroleerd. LG-**-**   ;D