Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Witte sedan, nieuwe type, kofferbakspoiler, was vanmiddag aan het scheuren over Majoppeveld (geen kenteken kunnen zien, zat achter glas), benzinemotor... zaten Cetus velgen onder dus een 2.5 20V ofzo ?

Peth©oni

Citaat van: italia op 24-01-2006 15:34:19
Creamy Estate met TWR stikker voor achterwielen, in Grunn. Kom em vaker tegen, ook iemand van hier?

Was in ieder geval op deT5R meeting in Baarn, die stickers heeft ie van mij.... ;D

FrankT5

Gisteravond tussen Zoetermeer en Den Haag, een Nautic blauwe sedan, volgens mij kenteken beginnend met JB, en ik weet bijna zeker met forumsticker. Bestuurder lachte toen wij zij aan zij reden....
wat heb Kadoendra je nâuh geleerd?

alex V50

Citaat van: FrankT5 op 25-01-2006 13:58:16
Gisteravond tussen Zoetermeer en Den Haag, een Nautic blauwe sedan, volgens mij kenteken beginnend met JB, en ik weet bijna zeker met forumsticker. Bestuurder lachte toen wij zij aan zij reden....

Ik hoop niet dat je te hard heb gereden, ze stonden namelijk vlak voor het tankstation te flitsen.
Ik reed net weer netjes 120 nadat ik zojuist vanaf Zoetermeer een poging had ondernomen om een Subaru van mijn bumper af te rijden. (Bleef tot 200 op mijn bumper zitten, daarna vond ik het wel genoeg geweest...)

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

FrankT5

Ja, ik hoorde op de heenweg naar Zoetermeer al via de radio dat ze daar stonden. Ze staan daar overigens de laatste tijd steeds vaker terwijl oom agent daar volgens mij niet veel geld naar binnen sleept, ik zie dat apparaat in ieder geval nooit flitsen. Wel een leuke gedachte dat in de auto op het fietspad 2 nietsverdienende dienders zitten te kleumen... ;D

Esveldt

Infrarood!!! Dat zie je ook niet nee.

Paul

Duell

Citaat van: FrankT5 op 25-01-2006 13:58:16

Ja een forumsticker, jij niet !  en m'n auto was en is nog steeds zwart  ;D
Ik rij daar meestal 1 keer per week 's avonds, en het valt me op dat ze daar echt bijna altijd staan te flitsen.
Tis natuurlijk voor de veiligheid ::) maar ja !

Leuk he zo'n turbo, trekt echt lekker op.   ;D

FrankT5

Citaat van: Duell
Ja een forumsticker, jij niet !  en m'n auto was en is nog steeds zwart  ;D
quote]

Kijk even naar m'n onderschrift, ooit is mijn sticker eraf gejat.
Sorry, dacht dat die van jou ook blauw was, was niet goed te zien in het donker.

En ja, een turbo is heerlijk, helemaal als hij eventjes bij Rica onderhanden genomen is...

Eugene

Garnet Red V70R in Sittard, stoplicht bij de Aldi. Rond een uur of half 11 vandaag.

Geen forumsticker gezien, en kenteken niet kunnen lezen omdat een strooiwagen zijn best aan het doen was mijn spiegel eraf te rijden ::)

If it's not blown, it sucks...

fearless

Gister een V70R classic tegen gekomen in Zwolle, ging richting de golf club.

En later in het winkelcentrum AA-landen nog een 850 T-5R estate zwart. JZ-**-**

Voor de rest ook nog wel wat roffels tegen gekomen, maar die zijn niet echt blijven hangen.  :(

mehn

Saffron Pearl V70R AWD en golfclub  ::)

Hmm laat me eens denken  ::)

Dat moet B0nkolok zijn  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Citaat van: DopdeDouwer op 21-01-2006 15:09:39
ik heb gisteren een training gedaan bij Maaskant in Lelystad, op het terrein van de RWD, wqas heel leuk. ik dacht eerst dat ik de enige roffel was ik had wel een s80 gezien maar dat is ook niet alles. Maar tijdens een uitleg hoorde ik m opeens ;D jahoor een echte roffel herken je overal; een donkerblauwe S70 was de rem-en-ontwijk test aan het doen.
Voor de eigenaar of andere belangstellende heb ik nog een filmpje hiervan. Moet m alleen nog ff comprimeren want hij is nu 14MB voor 18sec, beetje veel. Wie heeft er een  goede suggestie voor een programmatje om dit een beetje te verkleinen?

Heel grote kans dat dit MarcoV was, die schijnt daar vaker te vinden te zijn.
De Tussenpaus

Erik_M.

Citaat van: Turbobiker op 29-01-2006 17:08:08
Citaat van: DopdeDouwer op 21-01-2006 15:09:39
ik heb gisteren een training gedaan bij Maaskant in Lelystad, op het terrein van de RWD, wqas heel leuk. ik dacht eerst dat ik de enige roffel was ik had wel een s80 gezien maar dat is ook niet alles. Maar tijdens een uitleg hoorde ik m opeens ;D jahoor een echte roffel herken je overal; een donkerblauwe S70 was de rem-en-ontwijk test aan het doen.
Heel grote kans dat dit MarcoV was, die schijnt daar vaker te vinden te zijn.

'k was er niet bij, maar denk dat ik vrijwel zeker weet dat MarcoV daar toen niet was. 'k heb hem er gisteren ook niet over gehoord.  Hij is daar wel met zekere regelmaat, maar zeker niet met de S70.

gRoet
eRik

Peth©oni

Citaat van: mehn op 29-01-2006 16:11:07
Saffron Pearle V70R AWD en golfclub  ::)

Noop, die heeft niet dat kenteken...  ;)

mehn

Citaat van: Peth©oni op 30-01-2006 07:42:46
Citaat van: mehn op 29-01-2006 16:11:07
Saffron Pearl V70R AWD en golfclub  ::)
Noop, die heeft niet dat kenteken...  ;)

Kun jij dat lezen? Dan wordt het voor mij toch tijd voor een leesbril  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: