Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Christiaan

Vanmorgen reed ik achter je op de Loodijk naar Weesp.
LS-RN-** Je werkt bij Solvay?
Christiaan

Lindert Bogers

Zijn er geen Forumleden in de omgeving van Bergen op Zoom?
Kom er nooit 1 tegen  :(

Rudy-M

Vandaag op de Fokkerweg vanaf Schiphol-oost helemaal tot de N201: donkerblauwe GLT (F?-??-??) met zwarte gril, blauw logo en geblindeerde ramen. Hij zat de hele weg achter me. Op het laatst heb ik nog met een Jaguar gespeeld (die had even wielspin en ik net niet). Jag en 850 gingen richting Hoofddorp en ik ging richting Aalsmeer. Die Jag zal ook wel gedacht hebben: "Aargh, geflankt door 2 850's!" Hoewel, hij bleef wel droog voor zich uit kijken (een oudere heer met volle baard).

Deze 850 zie ik trouwens vaker bij/op Schiphol-oost.

Ik reageer overigens altijd te laat met zwaaien (ook als ik andere 850's tegenkom), meestal te druk bezig met de auto zelf te bekijken :D

italia

De rooie van het forum...... bij het Groninger sportpaleis.

Na een half jaar sporten eindelijk getroffen.

Zag er trouwens schoner uit dan de mijne. :D

italia

vanochtend op de A12 thv ring Utert. rond 06.30.

een creamy sedan. iemand van hier?

Reitse

Citaat van: italia op 11-01-2006 20:33:57
De rooie van het forum...... bij het Groninger sportpaleis.

Na een half jaar sporten eindelijk getroffen.

Zag er trouwens schoner uit dan de mijne. :D
haha mooi geparkeerd ook he! ;D

Bart GLT

Citaat van: marcelV70R op 17-05-2005 21:24:11
vanmorgen rond half 12 bij het gemeentehuis van Soest
een blauwe 850 estate HD-BV-..
ik stond 5 auto's ernaast.
hij had geen forumsticker,
maar wel een volvo850club kentekenplaat houder!

Marcel

Eindelijk (na 8 maanden) dit bericht gelezen. Ja Marcel, dat was ik. Mijn forumsticker is er afgegaan bij het krabben, maar mijn kentekenplaat gelukkig niet. Ik ben overigens wel blij dat ik gezien ben. Een beetje: "ik ben gespot, dus ik besta!"

Groet,
Bart
Volvo forever!

fearless

Ik kwam vanmiddag een mooie V70 R tegen. Een zilvergrijze, verlaagd, dubbele uitlaat. Hij reed richting stadshagen in Zwolle. Ik kwam er net vandaan.  ;D  Kon zo snel niet zien of er een sticker achterop zat.

rogier

Dit weekend op Parc Sandur te Emmen een mooie zwarte T5-R estate gespot van de club.

volvo850freak

v70 classic in filmwijk almere  **-vd-13
erg mooi nieuwe v70 velgen eronder dubbele pijpjes en r teken (weet niet of het er een is maargoed :D )

Vertigo

Vanmiddag 3x 850's T-5R Estate gespot in Hengelo, allemaal op kruising Enschedesestraat/Kuipersdijk:
De eerste, rond 15:30, Zwart:: **-SH-RJ op de Enschedesestraat. Stond ernaast bij het stoplicht.
de tweede rond 16:00, Cream Yellow: JR-ZS-** met xenon verlichting, zag er erg stoer uit.
de derde ook rond 16:00, groen: LS-SZ-**

Edit: Volgens de site van de RDW was die import-zwarte trouwens geen T-5R maar een TDI... wel de looks van een T-5R

Rijns_t5r

Citaat van: rogier op 16-01-2006 16:58:44
Dit weekend op Parc Sandur te Emmen een mooie zwarte T5-R estate gespot van de club.
8)klopt was ik rogier,ook lekker weekend gehad daar? ;)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

rogier

Citaat van: Rijns_t5r op 17-01-2006 15:28:17
Citaat van: rogier op 16-01-2006 16:58:44
8)klopt was ik rogier,ook lekker weekend gehad daar? ;)

Superweekend gehad daar, Emmen is echt the place to be ;D. Je kan daar leuk stappen trouwens, kan het iedereen aanraden. Dit is nu de vierde keer dat ik in Sandur was, deze keer met vrienden. Vorig jaar met mijn ex-schoonfamilie daar, voor de mensen die het zich nog herrinneren: ik ben daar toen m'n rijbewijs kwijtgeraakt :D

Reitse

Emmen the place to be...
Rogier, als je aan het fietsen bent moet je niet aan de uitlaat van een stadsbus gaan hangen hoor, daar wordt je duidelijk niet beter van!
Het beste aan Emmen is de N34 waarover je op meerdere manieren naar Groningen kunt komen!

Laserblue

Vanmorgen  om +/- 8.16:32

een 850 2.5 20v sedan met clubkentekenplaathouder
JR of JL kenteken

In dordrecht de snelwegoprit richting Rotterdam de rechter tunnelbuis van de A16 in

Wakker worden!!

heheh ;D ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*