Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

italia

Citaat van: Claudia op 09-03-2006 19:51:07
Op maandag en donderdag rijd ik 's ochtends tegen 8 uur richting Zutphen.
Maandag altijd met de 850.....en dan kom ik bij Toldijk steeds een blauwe 850 tegen.

Wie is u?

Hé, Toldiek, bij Hengelooo.. heb daar wel eens een Karmes meegemaakt, met een destijds vriendinnetje.

Dat is toch dé Achte_hoek Claudia?

Hen3

Citaat van: Claudia op 09-03-2006 20:17:42
Nou en of!
Achterhoekser dan Toldiek bestaat niet! ;D

Achterhoekser dan Claudia bestaat wel! ;D

oldostofjas

Citaat van: Ron850tdi op 09-03-2006 12:28:10
Ron [size=0.2]die 3x pw over de A28 zn diesel opstookt maar weinig spot of gespot wordt (ja, door de KLPD zo af n toe)[/size]
8)

Waar op de A28, waar waar?
There is no place like 127.0.0.1

mehn

Citaat van: oldostofjas op 10-03-2006 13:16:01
Citaat van: Ron850tdi op 09-03-2006 12:28:10
Ron [size=0.2]die 3x pw over de A28 zn diesel opstookt maar weinig spot of gespot wordt (ja, door de KLPD zo af n toe)[/size]
8)

Waar op de A28, waar waar?

155.1 onder andere

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

volvo850freak

zag vandaag in regenboogbuurt in almere buiten een '92 volvo 850 f kenteken.  

had 850club platen mocht je dit lezen ik was je vuilnisman ;D

Gmid

Vandaag (zaterdag) een glanzend zwarte verlaagde 850 (T-5)R onder de A30 bij Ede door. Kwam mij tegemoet, maar we hadden allebei flnk de vaart erin, dus het was in een flits.

Volvo C30 '12

t5karel

zaredagavond witte 850 sedan,zag m ineen flits staan,maar had geen tijd om te kijken wat het voor 850 was,ivm zoeken parkeerplaats,het was er beredruk,o,ja onder de deuren stond 850,en had opvallende rode remklauwen :)oke ik ga moven want ik wil vandaag wel een plekje dicht bij het stadion,wordt weer een gezellig dagje vandaag,hoop dat er nog meer 850,s zijn ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Antonie

Zatermiddag rond een uur 17:30 in Enschede ( op de singel ) een dark olive green
850 R met volans gespot.  Had kenteken PB-..-... Erg mooie auto om te zien.
Heb dezelfde uitvoering  ;D.
Keken mekaar wel even aan met het idee wat een mooi auto heb jij.  ;D

Edwin

Gistermiddag op de kruising Laan van Westenenk/Europaweg in Apeldorp, een zwarte station, zag eruit als een T-5R met nieuwe 17"(niet-volvo) wielen. Was volgens typeplaatje een 2.0. Zag er wel heftig uit, geen forumsticker en nieuw kenteken.
Chris S.D. wou een foto maken, waren zijn batterijen op... :-\ Da's handig!!!  ;D

gr. Edwin.  8)

Chris S.D.

Citaat van: Edwin op 12-03-2006 14:02:46
Gistermiddag op de kruising Laan van Westenenk/Europaweg in Apeldorp, een zwarte station, zag eruit als een T-5R met nieuwe 17"(niet-volvo) wielen. Was volgens typeplaatje een 2.0. Zag er wel heftig uit, geen forumsticker en nieuw kenteken.
Chris S.D. wou een foto maken, waren zijn batterijen op... :-\ Da's handig!!!  ;D

gr. Edwin.  8)

Stomtoevallig zag ik die auto vandaag elders in Apeldoorn geparkeerd staan. Nu wel batterij opgeladen, maar camera thuis laten liggen ::).

Gmid

Er blijkt in Veenendaal, eigenlijk hier om de hoek (wijk: dragonder), een nagenoeg dezelfde 850 estate te staan, als mijn auto. Deze is ook donkergroen, de bumper randen en stootstrips zijn ook allemaal later meegespoten. Bouwjaar en maand zijn gelijk, ook T-5 velgen. Enige verschil is dat 't geen automaat is, en dat ie een petje en dakrails heeft. Misschien een bekende? Hij stond op het roggeveld in veenendaal.
Volvo C30 '12

IRH

Citaat van: Gmid op 13-03-2006 00:16:36
Er blijkt in Veenendaal, eigenlijk hier om de hoek (wijk: dragonder), een nagenoeg dezelfde 850 estate te staan, als mijn auto. Deze is ook donkergroen, de bumper randen en stootstrips zijn ook allemaal later meegespoten. Bouwjaar en maand zijn gelijk, ook T-5 velgen. Enige verschil is dat 't geen automaat is, en dat ie een petje en dakrails heeft. Misschien een bekende? Hij stond op het roggeveld in veenendaal.
Mijne is het niet, want die is Zilver en staat in Veenendaal-west. Volgens mij heb ik de jouwe wel eens zien rijden. :)

GeertG

Afgelopen vrijdag rond 17 uur in het centrum van Beek (Limburg ;)) Mathh weer eens gezien.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Gmid

Citaat van: IRH 855 op 13-03-2006 01:06:35
Citaat van: Gmid op 13-03-2006 00:16:36
Mijne is het niet, want die is Zilver en staat in Veenendaal-west. Volgens mij heb ik de jouwe wel eens zien rijden. :)

Ik heb meerdere keren een zilveren estate over rondeweg oost, en rondweg west zien rijden. De ene keer tegemoet, de andere keer erachteraan. Jij misschien? Volgende keer dat ik je zie hou ik je wel ff aan bij een tankstation. Ben toch wel benieuwd.
Volvo C30 '12

IRH

Dat kan heel goed kloppen. Meen mij zelfs te herinneren dat ik eens achter je heb gestaan op de rondweg-west. Maar goed, een ontmoeting is zo geregeld. Stuur ff een PB met een telefoonnummer en je nieuwsgierigheid wordt bevredigd.

Gr. Ivo