Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

volvo850freak

vandaag omstreeks bij de praxis in Almere-haven lp-zd-** gespot een donkergroene T5-R volgens de achterkant..

guss

Zo jongens, meisjes zijn er toch niet, de sticker is binnen en is reeds geplakt.

Het biertje blijft koud staan dus....

Gmid

Linke opmerking Guss. Dat heb ik geloof ik in mijn tiende post ook uuhmm ervaren. Ik geloof dat het toen ook Claudia was waarvan ik goed op m'n kop kreeg. ;D ;D
Volvo C30 '12

guss

Gelukkig,  wordt het toch noeg een echt feestje met die witte wijn erbij....
Maar....... eerst nog spotten natuurlijk.

Ik kan bijna niet wachten, trouwens moeilijk in zo'n mannenwereld  he Clau?

Bas850

Nou Claudia kan zich goed weren in deze mannenwereld en anders krijgt ze wel steun van al die andere vrouwen.

Maar weer even on topic.

Vandaag in Lelystad in de landerijen een rode 850R PS-**-**. Kind naar school aan het brengen.
Nog niet eerder gezien, bekende van hier?

Bas
"to finish first, you first have to finish"

FGG

Ik heb sinds een week de sticker erop zitten. Vervolgens kijk je automatisch elke 850 na om te kijken of er zo'n sticker op zit. Ik begin ondertussen de indruk te krijgen dat ik de enige ben met zo'n sticker. ( op de meeting in Zwolle zag ik er overigens ook maar 1 met een sticker).

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Gmid

Tja, ik plak bewust geen sticker op mijn auto. Zo kaal mogelijk. Er zit geen sips sticker meer op. Het 850 merktekentje is er ook af. Geen NL sticker, gaan randje onder de nummerplaat waar garagebedrijf op staat. Geen sticker van een garagebedrijf. Gewoon zo strak mogelijk. Het enige wat er nog op zit, en waar ik nog over twijfel is het volvo logo.
Volvo C30 '12

Gmid

Dat gevoel had ik ook. Dan breek je gewoon het 'volvo-zijn' af. Terwijl ik er juist trots op ben om volvo te rijden. Die laten we voorlopig dus nog zitten.
Volvo C30 '12

Eveline

Citaat van: Claudia op 13-03-2006 22:00:23
Citaat van: guss op 13-03-2006 20:25:15
Zo jongens, meisjes zijn er toch niet, de sticker is binnen en is reeds geplakt.

Het biertje blijft koud staan dus....

Pardon?

;D

Witte wijn graag!

Lust ik ook!  ;D

guss

Beloofd is beloofd.....

Maar heb je me dan GESPOT

big ben

Citaat van: FGG op 14-03-2006 14:53:49
Ik heb sinds een week de sticker erop zitten. Vervolgens kijk je automatisch elke 850 na om te kijken of er zo'n sticker op zit. Ik begin ondertussen de indruk te krijgen dat ik de enige ben met zo'n sticker. ( op de meeting in Zwolle zag ik er overigens ook maar 1 met een sticker).

hhmmmm............. :-\ en ik dan??  ;D ;D

Bas850

Ik weet het niet zeker, maar heb ik Ben XC70 gezien vandaag om 12.30 op de A6 richting Lelystad.
Kenteken begon met 74-**-**

Bas
"to finish first, you first have to finish"

FGG

Citaat van: big ben op 14-03-2006 18:57:19
hhmmmm............. :-\ en ik dan??  ;D ;D
Toen ik 't bericht schreef zat ik er nog aan te denken, door jou heb ik 'm uiteindelijk aangeschaft, maar ik dacht dit leest ie vast niet. Maar ok, 1xgezien in Zwolle en 1xgezien bij mij op de stoep ;D
FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

@®-

Vanavond 18.20 uur in Oegstgeest de rotonde van adm. Spoelweg de Oegstgeesterweg een bloedmooie zilvergrijze V70 R met Meteors onder de auto kenteken 78-S#-##

pac

Vandaag gespot rond 09.30 uur op de Utrechtseweg in Zeist een groene T5. kenteken 15GJ** ingevoerde 850. Volgens gegeven pas een week op naam. Mss iemand van het forum???