Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: 850blues op 05-09-2006 20:28:20
Citaat van: Spin! op 05-09-2006 14:25:06
Ik kom de laatste tijd steeds meer 850's tegen in mn woonplaats ( nee, niet steeds dezelfde! )

Zijn er mensen hier die stickerloos door Nijmegen/Beuningen rijden?

Yep, Nijmegen.

8)

Zie nou wel... wist dat er meer mensen van hier rond moesten rijden. Maar kan dus goed dat ik je een aantal keer heb zien rijden...een donkerblauwe sedan geloof ik?...heb ik ook!  ;)

www.vm-parts.nl

Turbobiker

Net nog bij de Shell op de A9 bij Amstelveen ri. Haarlem, 21.30, mooie V70R Estate met XC-gril in die oranje/bruine kleur (help me eens, wil me niet te binnen schieten)
De Tussenpaus

Spin!

Citaat van: Turbobiker op 05-09-2006 22:03:29
Net nog bij de Shell op de A9 bij Amstelveen ri. Haarlem, 21.30, mooie V70R Estate met XC-gril in die oranje/bruine kleur (help me eens, wil me niet te binnen schieten)

Safron?

www.vm-parts.nl

Turbobiker

Dank, maar nu je me gequote hebt kan ik niet meer doen of ik het altijd al geweten heb ::) ;)
De Tussenpaus

Raf

Ik zag vandaag een mooie 850 GLE van voor '94 rijden in Herentals (België)
Kenteken: FV-FJ-**
Er zat geen forumsticker op, maar aangezien de goede staat van de wagen moet het een beetje een liefhebber geweest zijn! ;)

Raf
De gustibus non disputandum est!

martijn.

Vanmiddag liep ik net naar mijn auto en kwam er een 850 estate zwart met  T-5R spoiler en achterspoiler immitatie 17 inch velgen voorbij gereden.
Deze had een achterzetplaat de 850 club, en kenteken volgens mij PN-PS-.

Volgens mijn geen echt T-5R want hij klonk als een 2.5 20V automaat.

PS dit natuurlijk bij Volvo Rutten Roermond voor de deur.

animalT5R

Vandaag Ivo ze ex 850 gespot in Harderwijk,en een hele mooie S70(R) ook in Harderwijk,was rond een uur of 16.30.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

ief

Citaat van: animal op 06-09-2006 19:49:47
Vandaag Ivo ze ex 850 gespot in Harderwijk....
Doet me deugd! 8)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

san

Vanmiddag in Zeewolde een CY T5R estate gespot bij een 2 onder 1 kap vlakbij het veluwemeer.Stond ook een soort van vouwwagen op de oprit.....waren met de fiets Harderwijk/pontje/Zeewolde.... ;)

big ben

Vanmiddag Willow gespot (denk ik)...........hij reed richting nijverdal rond 15.40 uur, op de achterkant een (esveldsticker) ;D ;D

Lothian

Al een paar maanden geen 850 meer in mijn bezit (ingeruild op een 240) eindelijk
een forumsticker gespot!
A27 - A12 richting Den Haag , volgens mij antraciet , kenteken met PH.(13:30)

Raf

Ik zag vandaag in Antwerpen een Saffron(dit is toch de diep-goud kleur, hé?)  V70R-classic met Nederlands kenteken. Het was in een kort ogenblik dus ik heb niet de tijd gehad om alles fijn te bekijken. Kenteken begon denk ik met SX-**-**. Hij moest nodig gewassen worden, dat had ik ook nog gezien.

Raf
De gustibus non disputandum est!

thuur

Emiel

Groene R estate, industrieterrein De Hoef in Amerfoort. Rond 1 uur.

Ludo

vandaag deze gespot

bestuurster had wel een beetje moeite met uitparkeren.  :-X  ;D