Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Gea

Citaat van: thecrew op 24-03-2005 16:08:22
Hehe, Ik heb er eindelijk een gespot. Om de hoek zelfs. 850 Estate in s'Graveland geparkeerd. Wie is dat?

Ikzelf woon in nederhorst den berg. Nooit geweten dat er een forumlid zo dichtbij was.

Misschien ben ik dat wel. Op maandag dinsdag en donderdag staat hij op Noordereinde (onder een boom, waar Rrrramon niet blij mee is :P) We wonen niet in s Graveland, maar meestal is dat wel mijn werkplek.
s Avonds neem ik hem weer mee naar Muiderberg ;)

Gea

--edit--
nieuwe tekst buiten quotevak gezet
--edit--

thuur

Helemaal vergeten te posten:

Donderdag 17-3. Vertrek ca. 11:30 uit Maastricht (of Meerssen) A2 richting Eindhoven: een CY Estate LP-BF-**. Ik ben er achteraan gereden t/m Veldhoven (moest ik eraf). CY werd bestuurd door een vrouw met gehaakte sjaal om haar nek. Lekker vaartje -> 140 a 150 km/u

Geen clublid.

Wie - o - wie?

Gr 8)

Turbobiker

Forumstickeralarm! (Bordeaux-) Rode V70 Estate (62-...???) 31mrt 17.30 A1 ri A'dam ter hoogte van Muiden. Ik reed dus niet in mijn bakkie en durfde me niet eens kenbaar te maken ::)
De Tussenpaus

DopdeDouwer

Nog een capellenaar lid van t forum? Vond dit wel een hele mooie. Moet wel van een liefhebber zijn; mooi in de lak, mooie velgjes, donkere lichten  8)
Tis alleen zo ver ik weet gaan geen t5 of R ik dacht een 2.5
Vierkant Rules

)()()sT

Mooie wagen (het is een roffel :)), maar die zwarte achterlichten.... brrrrrrrrrrrr....

Ik zag Thuur vanmiddag volgens mij :)

Jij: afslag ABP rechtsaf naar Maastricht in Heerlen, rond 18.15 uur
Ik: helemaal rechts voor het stoplicht richting Heerlen, maar je zult me zeer zeker niet herkennen want ik reed in mn VW  :-X

thuur

Citaat van: )()()sT op 01-04-2005 20:57:02

Ik: helemaal rechts voor het stoplicht richting Heerlen, maar je zult me zeer zeker niet herkennen want ik reed in mn VW  :-X

Correct! Waar kan ik de 'ik ben gespot sticker' bestellen? ;D

Gr 8)

mehn

Citaat van: thuur op 02-04-2005 00:33:42

Volgens mij rijdt Arthur ook geregeld langs mijn werk, maar dat is nét iets te ver van de weg om te kunnen zien of er een sticker op zit  :(

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: mehn op 02-04-2005 12:23:50
Citaat van: thuur op 02-04-2005 00:33:42

Volgens mij rijdt Arthur ook geregeld langs mijn werk, maar dat is nét iets te ver van de weg om te kunnen zien of er een sticker op zit  :(

(Moet dat nou in de 3e persoon? ;D)

Kan best, waar werk je?

Gr 8)

mehn

Citaat van: thuur op 02-04-2005 13:16:37
Citaat van: mehn op 02-04-2005 12:23:50
Hé Arthur, volgens mij rijd jij ook geregeld langs mijn werk, maar dat is nét iets te ver van de weg om te kunnen zien of er een sticker op zit  :(
(Moet dat nou in de 3e persoon? ;D)
Kan best, waar werk je?

3e persoon  ???  ;)

In Heerlen op Beitel (dus niet het industriepark 'de Beitel', maar de straat 'Beitel').
De straat waar ook de Peppermil aan ligt, maar dan aan de overkant bij de stoplichten bij de brug over de N281  ;)

XC60 D4 AWD:

mehn

Citaat van: Boba Fett op 02-04-2005 14:56:43
Citaat van: mehn op 02-04-2005 12:23:50Volgens mij rijdt Arthur ook geregeld langs mijn werk ...
Aiiiii..... daar gaat je privacy  ;D  ;D

Is tie zelf schuld, met zo'n kleur auto. Ik wordt ook altijd overal gespot  ;D

XC60 D4 AWD:

RRRRR_Ramon

Gespot in Muiderberg op de hoek Tesselschadelaan/Purperreiger (150 meter van m'n huis) op zaterdag 2 april 2005 :

een champagne kleurige 850 sedan met ND-HV-**

forumsticker bovenaan in het midden van het achterraam, sticker beetje gehavend :-\

Wie ó Wie???
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Emiel

Vandaag de eerste forumsticker gespot, in de werkplaats van Serva Amersfoort, groen met. T5r, duitse import, grote remschijven, nieuwe carkit en een beetje olielekkage.... ;).

Emiel... :o

thuur

Citaat van: mehn op 02-04-2005 15:36:45
Citaat van: Boba Fett op 02-04-2005 14:56:43
Citaat van: mehn op 02-04-2005 12:23:50Volgens mij rijdt Arthur ook geregeld langs mijn werk ...
Aiiiii..... daar gaat je privacy  ;D  ;D

Is tie zelf schuld, met zo'n kleur auto. Ik wordt ook altijd overal gespot  ;D

Heb nog 2 Onyx groene Estate's zien rijden. 1tje ook van MY93 :o en 1 T5. Beide in Maastricht, zeg maar tussen mijn werk en de plek waar die (half-verwaarloosde) CY staat (even terug zoeken in dit topic ;)). En ik zie bijna dagelijks een Aubergine kleurige Estate rijden (Aziatisch vrouwtje wat de kids naar de school brengt t.o. m'n werk). (Overigens ook vaak een Duitse Estate TDI (donkerblauw) wat vreselijk slecht loopt, als je het mij vraagt staat dat ding van de tijd af :-\)

Gr 8)

PS@mehn: tis me niet helemaal duidelijk waar je werkt, maar ik zal mijn vrouw eens raadplegen, die is beter thuis in die hoek ;)

BasV70

Citaat van: Turbobiker op 31-03-2005 19:15:57
Forumstickeralarm! (Bordeaux-) Rode V70 Estate (62-...???) 31mrt 17.30 A1 ri A'dam ter hoogte van Muiden. Ik reed dus niet in mijn bakkie en durfde me niet eens kenbaar te maken ::)

Dat was ikke! Sinds kort is dat de dagelijkse route naar huis. (de werk-woon route, zeg maar). Voortaan gewoon toeteren hoor. D'r zitten wel meer idioten op de weg.

Is wel apart. Ik kijk al maanden elke roffel na om een sticker te spotten. Nooit iets gezien. Heb ik 'm er zelf nog geen drie weken op en het is raak.
Leuk dat het werkt, kan die er weer af.  ;)  

Gr. Bas

The Saint

Okay, niet die euforie van: "Eindelijk zie ik R 1", maar toch maar mooi gespot.

Na de Elandrun mijn schoonbroer Joost thuisgebr8 in Hoorn. Volgens Joost stond er bij hem in de buurt OOK een Volvo met forumsticker. Wij kijken en ja hoor, daar stond ie! Auto Rnaast gezet en bij het maken van de foto kwam de eigenaar naar buiten gerend. De auto bleek van Volvoleo te zijn.

Leo, suc6 met je huis, en als alles klaar is zie ik je misschien toch een keer op een meeting of evenement (het is mij goed bevallen!). Rijden we vanuit N-H samen op.

Groeten The Saint

No shirt no shoes, no pinball