Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

mathh

Zaterdag mooie rooie 850R estate gespot in Maastricht. Reed vanaf de Boschstraat de oprit van de Noorderbrug op. volvo-Biermans op de plaat. iemand van hier?
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Turbobiker

Citaat van: BasV70 op 03-04-2005 20:28:16
Citaat van: Turbobiker op 31-03-2005 19:15:57
Forumstickeralarm! (Bordeaux-) Rode V70 Estate (62-...???) 31mrt 17.30 A1 ri A'dam ter hoogte van Muiden. Ik reed dus niet in mijn bakkie en durfde me niet eens kenbaar te maken ::)

Dat was ikke! Sinds kort is dat de dagelijkse route naar huis. (de werk-woon route, zeg maar). Voortaan gewoon toeteren hoor. D'r zitten wel meer idioten op de weg.

Is wel apart. Ik kijk al maanden elke roffel na om een sticker te spotten. Nooit iets gezien. Heb ik 'm er zelf nog geen drie weken op en het is raak.
Leuk dat het werkt, kan die er weer af.  ;)  

Gr. Bas

Tja, ik zit ook erg gestrest iedere 850 / V70 op sticker te spotten ;D (vriendin wordt een beetje gek ;) )

En je woon-werk route gaat in ieder geval de goede kant op. Lekker zwaaien naar de file iedere dag ;D
De Tussenpaus

Menno

Reed ik afgelopen zondag op de A27 richting utrecht met de bike. Passeer ik op een gegeven moment (net voorbij Vianen) zo een bloed mooie Goude V70 R. Uiteraard mijn duim opgestoken en die werd goed ontvangen. Zag er geen forum sticker opzitten maar een grote kans dat deze bestuurder ook op het forum terug te vinden is. TOCH?????????????  :-\

Was trouwens rond een uurtje of 19:30.

denkweb

Ik krijg tegenwoordig al Duitsers aan de voordeur die om stickers vragen... hebben het secretariaat van de Volvo 850 Club in gedachten als zijnde een kantoor van 7 etages! Stelletje mafkezen. Maar was wel gezellig op de stoep.

mehn

Citaat van: Menno op 05-04-2005 01:58:42
...
een bloed mooie Goude V70 R.
...

Saffron Pearl  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

Jaja, vandaag...in mn eigen dorpie, een Grijze R Estate...kon niet goed zien of het een forumsticker was...

Tijdstip van ontmoeting: 8:45u
Waar: Beuningen Centrum ( Big City )

www.vm-parts.nl

VolvoLeo

Tja, dat was ikke.Je hebt ook nergens rust met die forumstickers, zelfs niet voor je eigen deur ha ha!  ;D
Nou, we staan er mooi op Saint! Ik heb zeker nog wat te klussen, maar we roffelen zeker nog een keer samen naar een meeting!
Groetjes, Leo

Edwin

Gistermiddag rond 14.00 uur op de A1 bij Apeldoorn in de richting van Deventer tussen afslag Apeldoorn West en Apeldoorn Zuid een 850 station gezien, donker groen of grijs (ben kleurenblind  :-\ ). Zat achter een Audi TT aan  ;D  Kon geen sticker ontwaren, gingen te snel... ;D  ;)
Forummer?

gr. Edwin.  8)

)()()sT

Citaat van: mathh op 04-04-2005 11:16:32
Zaterdag mooie rooie 850R estate gespot in Maastricht. Reed vanaf de Boschstraat de oprit van de Noorderbrug op. volvo-Biermans op de plaat. iemand van hier?

Mathh,

Ik zag en hoorde je langs rijden toen ik net nog op mn werk zat  :)... Ik was even afgeleid, en ineens een laserblue langsflitsen!!!
Ik werk trouwens in het industriegebied Bosscherveld (??), zo heet dat toch  ;D

Jeroentjuh

Vandaag ook weer een heleboel Volvo's gespot :P

Edwin

Citaat van: Jeroentjuh op 05-04-2005 20:40:37
Vandaag ook weer een heleboel Volvo's gespot :P

Hehe, laat me raden in de buurt van de A1 bij Apeldoorn... ;D

gr. Edwin.  8)

ps. zeker ook een hoop Fords gezien :P

mathh

Citaat van: )()()sT op 05-04-2005 20:16:26
Citaat van: mathh op 04-04-2005 11:16:32
Mathh,
Ik zag en hoorde je langs rijden toen ik net nog op mn werk zat  :)... Ik was even afgeleid, en ineens een laserblue langsflitsen!!!
Ik werk trouwens in het industriegebied Bosscherveld (??), zo heet dat toch  ;D

Yep, was met goed gedoseerde snelheid op weg naar de motorzaak  ;)
Waar precies werk je? Zal ik volgende keer toeteren ;D
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

)()()sT

Citaat van: mathh op 06-04-2005 09:45:33

Yep, was met goed gedoseerde snelheid op weg naar de motorzaak  ;)
Waar precies werk je? Zal ik volgende keer toeteren ;D

Jawel, vanmorgen weer Mathh, en je gaf netjes richting aan haha....
Ik werk bij Arn Meijs Architekten... op de hoek Fort Willemweg met de ????straat  ;D
En nee, er staat geen roffel geparkeerd, maar een diepe Polo  ;)

FrankT5

Gisteren (woensdag) rond 16.45 u, rijdend langs de Kamer van Koophandel in Den Haag: een dame in een groene estate, GJ-FF, MET FORUMSTICKER (zegt Frank, wiens forumsticker een tijd geleden van z'n roffel is gejat :'( en die hoopt dat er ooit nog eens forumstickers zullen komen die aan de binnenkant van het raam geplakt kunnen worden)
wat heb Kadoendra je nâuh geleerd?

animalT5R

dat is de volvo van edenmartina.
zit ook een hondenrek in,als je dat kon zien...
en martina reed,voordat we die discussie krijgen ;D ;)
om precies te zijn,was het deze:
http://users.skynet.be/fa599119/raf/afot/850fo/cm10/cm09.jpg
gr
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....