Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Vanochtend, wéér Charles... zo zie je 'm een half jaar niet, zo 2x op rij ;D Ik zag het wel te laat helaas  :-X

Vanmiddag op de Vierwegen bij Kapelle (afrit 35 van A58) een 850 TDI met kenteken 43-TJ-**. Ik kon helaas niet in de buurt komen door de drukte, maar de bestuurder zat duidelijk in de spiegel te kijken naar die 850 een paar auto's achter 'm. Auto was voorzien van Volans, verlaagd en het trok best aardig op voor een dieseltje ;D (hij was ook snel uit zicht door het enorme rookgordijn wat ie opwierp ::) )
Ben niet dicht genoeg in de buurt kunnen komen om te kijken naar een forumstickertje...

combinedforces

Verhip, 309 pagina's in dit topic en nog niemand die mijn met zorg geplakte sticker weet te ontwaren? Misschien heeft mijn vriendinnetje toch gelijk wanneer ze zegt dat ik rustiger moet rijden...

Spin!

Citaat van: combinedforces op 17-08-2007 22:24:36
Verhip, 309 pagina's in dit topic en nog niemand die mijn met zorg geplakte sticker weet te ontwaren? Misschien heeft mijn vriendinnetje toch gelijk wanneer ze zegt dat ik rustiger moet rijden...

Heb jij wel ooit een Gele T-5R, of een nautic blue 850 sedan, of een Silver S70 TDI gezien?! Die hebben toch veel km's gemaakt in Nijmegen en omstreken...je zou eens vaker de straat uit moeten rijden  ;D

www.vm-parts.nl

Jeff

Mr Clubs net gespot met zijn rode 850 T5 op de parkeerplaats bij de Jumbo, ik was die jongeman die naar je auto aan het kijken was ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mr clubs

:eusa_dance: eindelijk gespot, volgende keer effe wat duidelijker zijn Jeff. Kunnen we even kennismaken.

En volgens mij reed Teddy81 vanmiddag om 1245 achter mij op de gildenpenningdreef, een mooie groene R met eland stickers. Ik reed ervoor met mijn rooie 854 T-5.

gr Paul

Jeff

Citaat van: mr clubs op 18-08-2007 17:01:59
:eusa_dance: eindelijk gespot.

Haha herkende je mij of niet? Je stond bijna naast me zelf... Ik was met de 740 GL ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Jeff

Citaat van: mr clubs op 18-08-2007 17:01:59
:eusa_dance: eindelijk gespot, volgende keer effe wat duidelijker zijn Jeff. Kunnen we even kennismaken.

En volgens mij reed Teddy81 vanmiddag om 1245 achter mij op de gildenpenningdreef, een mooie groene R met eland stickers. Ik reed ervoor met mijn rooie 854 T-5.

gr Paul

Is goed, volgende keer trek ik me mond wel even open :) Was beetje onder de indruk van je auto ;D

Chris

Een weekend vol 850-gespot. Gisteren in Gouda-centrum rond een uurtje of 18.45 een CY T-5R.  Heb helaas kenteken niet kunnen onthouden, misschien iemand van hier? Ik reed een stukje erachteraan. Toen de auto parkeerde bleef ik er even achter staan... totdat mijn passagiers begonnen te klagen dat we moesten gaan omdat we nogal haast hadden :eusa_shifty: anders had ik wel even een praatje gemaakt.

Verder vandaag op de A4 vanaf Amsterdam naar Den Haag een zwarte 850 tdi ingehaald. Reden redelijk gelijk op. Op de A13 richting Rotterdam nam de tdi ook de afslag Zestienhoven waarna hij via het industriegebied richting Marconiplein reed.

Ten slotte in Schiedam in het industriegebied een bordeaux-rode oer-850. Vlakbij de Gamma, ging richting A20 en Schiedam-centrum. Zag dat de bestuurder ook even keek, geen tijd om te zwaaien met de aankomende bocht helaas :angel:

De rest allemaal niet onthouden ;D daarvan keek ook niemand echt op of om... vast geen liefhebbers :eusa_think: :eusa_snooty:

Esveldt

Citaat van: Vertigo op 29-07-2007 11:37:54
Gistermiddag rond 15:45 in Enschede, Kruising haaksbergerstraat / singel.
Kwam een donker grijze 855 T-5R (look) tegemoed (LB-**-**).
Bestuurder keek erg geinteresseerd. Iemand van hier?

Is volgens mij mijn achterbuurman.

Esveldt

Citaat van: hannibalsmith op 29-07-2007 22:08:40
Volgens mij reed Esveldt zondagochtend richting Apeldoorn rond een uur of 10. Had een boel pruttel achterin liggen...  :eusa_whistle:

Hehehe, dat kan kloppen!

Emiel

FBM undercover.... ;D

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 18-08-2007 21:18:27
Citaat van: Vertigo op 29-07-2007 11:37:54
Gistermiddag rond 15:45 in Enschede, Kruising haaksbergerstraat / singel.
Kwam een donker grijze 855 T-5R (look) tegemoed (LB-**-**).
Bestuurder keek erg geinteresseerd. Iemand van hier?

Is volgens mij mijn achterbuurman.

Oh, die waarbij jouw kinderen nog wel eens de bal in de tuin trappen ;D

Dan heb ik hem al gespot voordat hij zich hier op het forum voorstelde...

elianmars

Citaat van: Chris op 18-08-2007 19:29:50
Gisteren in Gouda-centrum rond een uurtje of 18.45 een CY T-5R.  Heb helaas kenteken niet kunnen onthouden, misschien iemand van hier?

Die rijdt vaker door Gouda. Staat regelmatig geparkeerd bij industrieterrein de Goudse Poort. Ik heb het kenteken al een keer hier neergezet, maar geen reactie op gekregen.

Als het dezelfde is, natuurlijk  :eusa_think: Ik heb het in ieder geval over een sedan met (volgens mij) OZ Turismo's er onder, zoals deze velgen onder Eugène's wagen.

Ronbroek

Citaat van: elianmars op 18-08-2007 22:59:27
Gisteren in Gouda-centrum rond een uurtje of 18.45 een CY T-5R.  Heb helaas kenteken niet kunnen onthouden, misschien iemand van hier?

Die rijdt vaker door Gouda. Staat regelmatig geparkeerd bij industrieterrein de Goudse Poort. Ik heb het kenteken al een keer hier neergezet, maar geen reactie op gekregen.

Als het dezelfde is, natuurlijk  :eusa_think: Ik heb het in ieder geval over een sedan met (volgens mij) OZ Turismo's er onder, zoals deze velgen onder Eugène's wagen.

Is dat die blonde dame ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

elianmars

Citaat van: Ronbroek op 18-08-2007 23:01:42
Citaat van: elianmars op 18-08-2007 22:59:27

Is dat die blonde dame ?

Volgens mij is Eugène niet blond, toch?  :eusa_think: