Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Boba Fett op 04-06-2005 23:12:44
Citaat van: elianmars op 04-06-2005 11:54:20
Citaat van: Boba Fett op 04-06-2005 11:36:46
Zitten er nog roffelaars in Zeeland?
We gaan vanmiddag richting Zierikzee!

Hmmmmm......... jammer dat 't zulk slecht weer is. Anders grote kans dat je ons gespot had. We hebben een caravan staan in Renesse en gaan dan vaak naar Zierikzee.
Veel plezier daar! :)

Nou... zulk slecht weer was het uiteindelijk niet hoor.
Heldere blauwe lucht  ;D  ;D

Oh........... :-\

Nou ja, ik ben in ieder geval weer wat verder met de tuin gekomen vandaag.....

Nog roffels gespot?

Spin!

Gister lange rit naar Rotterdam, slecht weer...

3 fikse buien
0 roffels
1 boete ( flits! zwaar k*t )

www.vm-parts.nl

elianmars

Citaat van: Spin op 04-06-2005 23:17:28

3 fikse buien
0 roffels

Foei!! Slecht weer en dan te hard rijden...... ::) ;)

Spin!

Citaat van: elianmars op 04-06-2005 23:50:27
Citaat van: Spin op 04-06-2005 23:17:28

3 fikse buien
0 roffels

Foei!! Slecht weer en dan te hard rijden...... ::) ;)

Het was toen droog, maar wat een gigantisch genaaide opstelling. Kent iemand de flitspaal die in Numansdorp staat (nabij Rotterdam)? Die staat zowat IN een boom, dus echt niet te zien van achter. Dus daar reed ik met 60 voorbij, waar je ( hoop ik ) 50 mocht. Hij stond zoveer in de boom dat ik hoop dat er een tak voor mn kenteken zit! Stelletje zakkenvullers!

de Spin, met zijn 1e boete!  >:(

www.vm-parts.nl

Boeijke

Citaat van: Spin op 05-06-2005 11:13:33

de Spin, met zijn 1e boete!  >:(

Wees gerust Rutger. Er komen er vast nog meer ;) ;D.

Gr, Willem (die het gevoel kent
:P )

Sbv

@Spin, daar mag je maar 30.

Geen idee trouwens, zal wel 50 zijn. Er staan genoeg graaipalen in de Hoeksewaard.

Esveldt

Hier is een (deel)oplossing voor hoor!

Ik heb met 2 systemen getest, Destinator en TomTom (5 :P ). Beide hebben een databank met flitspalen ed.

Moet zeggen werkt aardig, oke oke mobiel units is natuurlijk moeilijk maar, als je ergens onbekend bent waarschuwt hij ieder geval voor flitspalen.

Paul

Spin!

Kan nog leuk worden, gister lag er al een brief van het CJIB op de mat ( ik dacht al, dat is snel! ), maar gelukkig was die voor ons pa. Ook 30 euries... Wordt leuk, pa en ma zijn momenteel al 2 weken onderweg van een 3 weken durende vakantie, hoe moet ik dat uitleggen...euh, er komt er over een maand nog eentje bij...

Spin, die de S70 met navigatie van pa had 'geleend' ( OEPS )

www.vm-parts.nl

Laserblue

ongeveer om 15:30 in Bennebroek
een grijze V70 R awd met dubbele pijp

kwam me bekend voor ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

DopdeDouwer

Ik zag vandaag ook nog een mooie zwarte Roffel.
Ook dit was een exemplaar met Dubbele pijpen. Zag er mooi uit. Hij werd net geparkeerd op de Parkeerplaats tussen Las Palmas en Hotel NewYork, voor die bouwplaats van montevideo.

Het was overigens wel een vlot wagentje. Ik denk dat het een t-5r was maar de plaatjes waren erafgehaald. Maar de wagen had wel een R-bumper met gaas. Helaas geen sticker...
Vierkant Rules

mehn

Citaat van: DopdeDouwer op 06-06-2005 21:28:17
Hij werd net geparkeerd op de Parkeerplaats tussen Las Palmas en Hotel NewYork, voor die bouwplaats van montevideo.

Je zou zo niet zeggen dat Rotterdam in NL ligt hè  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

Zojuist (half uurtje terug ) op de splitsing A50/A15 een donkere V70 R...wie o wie!?

www.vm-parts.nl

Ron850tdi

Vanmorgen van Noordwijk naar Noordwijkerhout reed r een donkerblauwe S70 achter me aan, op de rotonde in Sassenheim stond een witte (!! ze zijn er toch, zonder van de KLPD te zijn - hoewel, je weet maar nooit) V70 (classic) met spoiler te wachten, nog gezwaaid (en vv)  ;) en Nieuw Vennep binnen rijdend over de Hoofdweg WZ zag ik op de andere oever een grijze 855 worden gevolgd door een rode S70 (met sp.).

Jippie-yayeee  :D

Volvo comfort

Citaat van: Claudia op 07-06-2005 10:42:03
Citaat van: Ron850tdi op 07-06-2005 09:29:51

Jippie-yayeee  :D

;D

Het leukst zijn de stellen die, eigenlijk iets te grote, pakketten in hun Estate's proberen te werken/duwen/proppen :)
Vrouwen met hand in hun zij en een blik van: dat past nooooit! En dan die eigenwijze gezichten van de mannen, die zéker weten dat het wél past....

Jaaaah iddd Whahahahah zo gaat dat bij ons ook altijd... ;D

fearless

Vrijdag een zwarte 850 sedan met 17" wielen ingehaald op de snelweg toen ik onderweg was naar Alsfeld. We hebben even aardig naar elkaar gezwaaid, maar was volgens mij niemand van hier.