Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Ideaal profiel: nette Volvo, dus niemand verdenkt je dat ook maar iets zou jatten, geld zat!

Ik zeg: extra verdacht. Studenten hebben nu eenmaal wat met gestolen fietsen ;)
De Tussenpaus

The Driver

dat klopt, studenten hebben wat met gejatte fietsen. Maar laat ik dat nu effe niet doen. Ik bedoel, je gaat toch niet iemand anders zijn bezittingen jatten!!!!

Maar goed, dit gaat nogal offtopic

Turbobiker

geen paniek, we zitten maar wat te dollen ;D
De Tussenpaus

The Driver

De uil

Vanochtend, relaxed rijdend over de A15 richting A50, peinzend over vele zaken, word ik ingehaald, bestuurster wuift vrolijk en rijdt verder.... een fraaie donkerrode 850 sedan ...Gb-J..... het kwartje valt, de eerste keer dat ik een sticker spot!! Leuk nog zo'n blije rijder ontmoet te hebben. De volgende keer op dit traject houd ik mijn ogen extra open...

DopdeDouwer

[offtopic]
Ik ken serieus een verhaal van een kennis. Waarvan zijn dochter dr fiets was gestolen. Een paar dagen later ziet hij een junk met "in zijn ogen" zn dochters fiets. Hij rijdt de junk klem met de volvo en zegt hem de fiets in de kofferbak te leggen. Dus hij met de fiets naar huis. Bleek het niet de goede, wel het zelfde model maar dan een ander  8) .
Blijkbaar kan het dus wel met een volvo fietsen jatten[/offtopic]
Vierkant Rules

Bas850

Citaat van: De uil op 23-09-2005 22:58:23
Vanochtend, relaxed rijdend over de A15 richting A50, peinzend over vele zaken, word ik ingehaald, bestuurster wuift vrolijk en rijdt verder.... een fraaie donkerrode 850 sedan ...Gb-J..... het kwartje valt, de eerste keer dat ik een sticker spot!! Leuk nog zo'n blije rijder ontmoet te hebben. De volgende keer op dit traject houd ik mijn ogen extra open...

Dat moet Ingrid zijn geweest op weg naar het kampeer weekend.
"to finish first, you first have to finish"

Vertigo

Citaat van: The V70R Driver op 23-09-2005 15:15:31
CiteerGisteravond: Stationsplein Enschede,

Saffron Pearl V70 R, Belgisch kenteken, R*D 6*9.

Geen forumsticker.

Iemand van hier?

JAJA, dat was ik. Ik moest even een vriend helpen die zijn fietssleutel was kwijt geraakt. dus toen even handig gebruik gemaakt van de laadcapaciteit van de volvo ;) ;D

Was jij toevallig aan het skaten daar  :P

cheers,
Hugo
Nope, was aan het werk... (Taxichauffeur)

Ik dacht trouwens even dat die V70 R de geplande vluchtauto was van die bankoverval die 100m verderop plaatsvond... ;)

The Driver

@ vertigo.

Hahaha, ja, zou idd een puike getaway car zijn ;D ;D

Turbobiker

zaterdag 24ste, 11.20, Amsterdam Osdorp, CY Estate, 91-RV-.. , heldere koplampen meen ik zo snel gezien te hebben, kon geen sticker ontdekken.
De Tussenpaus

mehn

Haha, daar hebben we idd smakelijk om gelachen.
Dat was idd Ingrid, je schijnt nogal verbaasd gekeken te hebben toen ze zat te wuiven  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ingrid

Citaat van: mehn op 25-09-2005 20:03:00
Haha, daar hebben we idd smakelijk om gelachen.
Dat was idd Ingrid, je schijnt nogal verbaasd gekeken te hebben toen ze zat te wuiven  ;D

Hee Uil, dat was ik idd. Ik had ff de slappe lach in de auto want ik dacht dat ik naar een "vreemde" man had zitten zwaaien. Je keek echt zo verbaasd. Dacht dat je misschien de nieuwe eigenaar van de auto was en dat de forumsticker van de vorige was en dat je geen idee had waarom ik nou zat te zwaaien.

Ik rij trouwens niet heel vaak over dat stuk maar zo af en toe ben ik er wel te vinden.
Volvo is a girls best friend...

fearless

Vandaag weer Reneetje gespot, klonk wel leuk toen hij een beetje gas bij gaf.  :)

rs

Mooie zwarte T5R gespot vanmiddag ca. 13.15 Oldenzaalsestraat/Kotkampweg, kenteken beginnend met JR.

Ik begin zo'n R sedan steeds mooier te vinden, laatst (helaas voor 1 dag) een mooie cream yellow sedan voor de deur geparkeerd, prachtig spul.

Vertigo

Citaat van: rs op 26-09-2005 19:30:05
Mooie zwarte T5R gespot vanmiddag ca. 13.15 Oldenzaalsestraat/Kotkampweg, kenteken beginnend met JR.
Zal Zippo zijn geweest gok ik...