Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

De uil

Ik kan met voorstellen dat het wat lachwekkend was!! Moet je nagaan, kijk al maanden uit naar stickers, niets ontgaat mijn oog, let ik een keer niet op en dan snap ik niet dat er vriendelijk naar me gezwaaid wordt.... Tuurlijk moet dat een forum(st)(m)er zijn! En dat ook nog een heel bekende!!!
Ik heb 's avonds 100 extra push ups gedaan, voor straf.   :)

@®-

Gisteren (maandag 26 september rondt een 13.00 uur) een hele mooie S70 R in Saffron Pearl bij Jachthaven Poelgeest in Oegstgeest, iemand van hier?

Reitse

Vanmiddag in Assen een V70 Saffron Pearl op industrie-terrein... wie?

mark71

zag vandaag een mooie R staan (zijn eigenlijk altijd mooi ;D) in Deurne bij auto deurne ZD-**-** iemand van hier
gr

Reitse

Vanavond iets na zessen in Groningen.. een rode volvo 850, met de italiaanse vlag onder '850'... hey da's Italia! pas na twee minuten achter hem staan bij het stoplicht viel me de forumsticker op :-\ Ding is gewoon echt te klein... Ff snel hoi gezegd bij volgende stoplicht, mooi dat de koppeling weer goed is!

Esveldt

Citaat van: Reitse op 28-09-2005 21:11:23
... bij het stoplicht viel me de forumsticker op :-\ Ding is gewoon echt te klein...

YEP!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Paul

animalT5R

heb ik en nog een paar geen last van,dat de stikker te klein is ;D ;D
[size=0]HE PAUL[/size]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Esveldt

Hahahahaha, nee, mooi he!!! Peertje (Tim) heeft er nu ook 1.

Oh nee, 2 zelfs, gegegegege.

Paul

Peertje

Citaat van: Esveldt op 29-09-2005 17:04:53
Hahahahaha, nee, mooi he!!! Peertje (Tim) heeft er nu ook 1.
Oh nee, 2 zelfs, gegegegege.
Paul

Yep! Ik moet 'm alleen nog opplakken.
Maar ja, ik heb uit betrouwbare bron venomen dat dat met een sopje moet. En dan wil ik eigenlijk de hele auto ff meenemen. En daar mag ik dan wel weer een paar uurtjes voor uit trekken.
Hé? Geen banner meer?

Spin!

Vandaag( vrijdag eigenlijk ) in Laag-Keppel, een CY Estate. Vanuit Hummelo richting Doesburg. Met op de achtergrond...jawel, het huis waar de verdachten van de ontvoerde Claudia Melchers wonen.

www.vm-parts.nl

volvo850freak

gisteren bij de steiger (almere-haven) een donkergroene t5(r) gespot.
hij moest nog op ze remmen voor ons ;D

Peertje

Gisteren in Leiden op de churchilllaan een S70. Volgens mij met sticker.
Hé? Geen banner meer?

MarcoV

Jawel, dat was ik, heb je ook gezien met je mooie banaan!!!
Was op weg naar de kwikfit om opnieuw de voorwielen te balanceren, was niet goed gedaan.Mooi spul hé die volvo's.
Mazzel,

MarcoV

Turbobiker

Kan ik dan Peertje (Voorheen Snakebite) hebben gezien om 19.00 in de File op de A4 A'dam richting Leiden (een gele T-5R, de wielen zouden 18" kunnen zijn geweest)
De Tussenpaus

Peertje

Citaat van: Turbobiker op 01-10-2005 16:27:07
Kan ik dan Peertje (Voorheen Snakebite) hebben gezien om 19.00 in de File op de A4 A'dam richting Leiden (een gele T-5R, de wielen zouden 18" kunnen zijn geweest)

Dat was ik niet. Toen lag ik allang languit op de bank. De beruchte vrijdagavonddip (zonder chips  ;) ).
Hé? Geen banner meer?