Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Bij de kaasfabriek in Wolvega gespot een groene T-5R estate met die 'bijzondere' chrome achterlichten. Was dat geen forumlid uit Groningen?

BBS

Zojuist gespot in Hoogeveen op de Schutstraat t.o. de Shell benzinepomp.
Een DOP V70? met kenteken **-TD-GT met sticker linksonder op de achterruit.

Je was net bezig om uit de rechterrijstrook auto's te manoeuvreren richting de A28 :D
Ik stond naast je in de andere richting...alleen de groenstrook in de middenberm stond tussen ons in.

Wie is U ??? :eusa_think:
Volvoloos....

ulkeman

Citaat van: BBS op 21-06-2011 17:30:00

Je was net bezig om uit de rechterrijstrook auto's te manoeuvreren richting de A28 :D
Ik stond naast je in de andere richting...alleen de groenstrook in de middenberm stond tussen ons in.

volgens mij heb ik deze net na de middag ook gezien in staphorst tegen half 1

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

blauweroffel

Citaat van: BBS op 21-06-2011 17:30:00

Hee, dat lijkt mijn vorige V70, maar die is blauw. (moet wel bijna zijn, kenteken kan ik afmaken)
Rijdt iemand uit Ommen mee rond, is zelf niet actief op forum, maar heeft sticker wel laten zitten.

BR

hendrik75

Citaat van: The Volvoboy op 21-06-2011 15:21:05
Vandaag weer de antracietkleurige 855 T-5 van hendrik75 gespot (incl. vrouw ;D) Ze reed om 13.50 Sassenheim binnen, over de Parklaan, t.h.v. snackbar Thomas ;)

HAHA.. nou zeg.. nu al de tweede in 1 week!
We wonen in de buurt van Sassenheim idd. Heb er zelf ook nog even gewoond ( zonder Volvo btw ) Schoonouders wonen er ook, dus we zijn daar vaak te spotten :)

willem169

Vanavond rond 22:00 (?) een grijze V70R met forumsticker op de Verlengde Australiƫweg vanuit Zoetermeer naar de N209. Je hield je netjes aan de snelheid. Ik ging er met iets minder dan 40 te hard voorbij in een grijs gebakkie ookwel Kia Ceed genoemd.

markmol

Vanavond in de Oosterpoort een mij onbekende t5r cy met dubbele pijp gezien. Kenteken bevatte 82 en iets met een z en een g. En oh ja een forum sticker op de achterruit en een groningse parkeervergunning achter de voorruit. Wellicht een nieuwe buurtgenoot? Zelf woonachtig aan de weg die parallel loopt.

knip

vanmorgen 6.45 uur  op de a12 afslag tiel   een zwarte t5-r, je had het nog al druk met mikken geloof ik om de afslag te halen.

ik was undercover in blauwe crafter.

coyote1980

Citaat van: markmol op 22-06-2011 00:54:46
Vanavond in de Oosterpoort een mij onbekende t5r cy met dubbele pijp gezien. Kenteken bevatte 82 en iets met een z en een g. En oh ja een forum sticker op de achterruit en een groningse parkeervergunning achter de voorruit. Wellicht een nieuwe buurtgenoot? Zelf woonachtig aan de weg die parallel loopt.
Dat was ik 8)

Geen nieuwe buurtgenoot, maar slechts op bezoek bij een vriend aan de Verlengde Frederikstraat :)

Maar sta daar ergens wel eens vaker op dinsdagavond, met name als het regent / stormt ;D

Trouwens 62 ipv 82, verder had je hem helemaal goed  ;)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Arjanestate

Zojuist weer Justin-850 gespot in de parkeerkelder van het ROC Aventus in Apeldoorn, ik heb hem naast die van jou geparkeerd, mooie 850 heb je! :eusa_clap:

Oh ja die sticker is zo goed als onderweg! ;D heb hem vanmorgen betaald
854 T-5 ROOD 1994

Justin-850

Citaat van: Arjanestate op 23-06-2011 10:56:40
Zojuist weer Justin-850 gespot in de parkeerkelder van het ROC Aventus in Apeldoorn, ik heb hem naast die van jou geparkeerd, mooie 850 heb je! :eusa_clap:

Oh ja die sticker is zo goed als onderweg! ;D heb hem vanmorgen betaald

Haha, ik zag het net ;) Meteen even op de gevoelige plaat gezet ;) Kan de foto alleen niet verzenden omdat ie te groot is (vanaf m'n telefoon naar PC) dus die hou je nog even tegoed ;)

Bedankt voor het compliment btw! :D

Gr. Justin

mark71

Vandaag op een van de TT camping's langs de A28 een 855 CY.
Iemand van hier?

Gr.

markmol

Hah! Die is na zaterdagmiddag met deze regen hier in Assen vast niet meer geel....

Citaat van: mark71 op 23-06-2011 15:55:26
Vandaag op een van de TT camping's langs de A28 een 855 CY.
Iemand van hier?

Gr.

grijzev70tdi

Vanmiddag om 15,00 uur in Borculo, Arjen (antraciet) gespot met de N. Tussen de Rabobank en het Staring College. Zat op het bankje, zwaaide nog maar je zag het niet
Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

Citaat van: Claudia op 23-06-2011 17:06:44
Citaat van: grijzev70tdi op 23-06-2011 16:47:51
Vanmiddag om 15,00 uur in Borculo, Arjen (antraciet) gespot met de N. Tussen de Rabobank en het Staring College. Zat op het bankje, zwaaide nog maar je zag het niet

Moet je ook een forumsticker op je hoofd plakken! :P

Was trouwens ook beetje druk met andere dingen :-* :-* :eusa_whistle:
Grolsch, het klinkt al lekkerder