Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: marcelV70R op 02-06-2014 19:10:16
waar kwam jij mij woensdag dan tegen,
ik dacht dat je mij donderdag tegen was gekomen
woensdagavond had ik een calamiteit op de Brienenoord
dus was wel in jou richting!!

Marcel

Was woensdagavond, maar toen ik jou op dat moment een Whatsapp stuurde, zat je lekker thuis, zei je  ;D

marcelV70R

oh ja dat was dan dinsdagavond de brienenoord,
ben de dagen ff kwijt met die vrije dagen.
woensdagavond was ik thuis ja.

Marcel

grijzev70tdi

Vanmiddag op A1 de ex witte 855R gespotvan MikeyOR. Rond uur of 3:15. Reed in tegengestelde richting met de Saab
Grolsch, het klinkt al lekkerder

EricL

Omstreeks 21.30u een DOP 854 T-5R op de Graaf Engelbertlaan in Breda.

Joppe

Net op de Kadebrug, singel van Eindhoven, een DOP 850 (R/T5-R). Met eland stickers op de zijkant. Had zelf een Eland sticker geplakt op de slash in plaats van het Volvo logo.

Ik reed je tegemoet in de S70 NBP.

Iemand van hier?
1995, Black Stone 850 2.3 T-5R.

Emiel

Bij EMC kliniek in Bosch en Duin stond vanmorgen een blauwe 850 estate met elandstickers op de voor schermen en een volvoforum sticker op de zijruit achter, kenteken begon met PD of PB.

Silverarrow

Citaat van: Joppe op 03-06-2014 17:15:41
Net op de Kadebrug, singel van Eindhoven, een DOP 850 (R/T5-R). Met eland stickers op de zijkant. Had zelf een Eland sticker geplakt op de slash in plaats van het Volvo logo.

Ik reed je tegemoet in de S70 NBP.

Iemand van hier?

Volgens mij heb ik dezelfde gezien in de buurt van de high tech campus, kenteken was iets van 33-TX-.., had er Pegs onder liggen en een witte sticker op de dorpel achter de voorwielen.

rogerV701998

Vanmiddag om 18.15 uur op de A2 Maastricht richting Eindhoven ter hoogte van Born een CY met kenteken 38-TV-**. Iemand van hier?

S. Brouwer

Citaat van: cornelis-b op 02-06-2014 08:28:30
Citaat van: S. Brouwer op 01-06-2014 19:24:21
Vanmiddag tussen Purmerend en Edam.
Zwarte c70 met dubbele pijp. Grote sticker onder het achterlicht en aangepaste koplampen en gril.

Zou goed Wesdv ( Wesley ) geweest kunnen zijn. Als je deze sticker bedoeld dan weet ik het zeker.

http://www5.picturepush.com/photo/a/14197328/1024/van-alles/Sticker.jpg

Inderdaad die zat erop 8)

V70geRwin

Citaat van: Emiel op 03-06-2014 17:27:15
Bij EMC kliniek in Bosch en Duin stond vanmorgen een blauwe 850 estate met elandstickers op de voor schermen en een volvoforum sticker op de zijruit achter, kenteken begon met PD of PB.

Als ik het goed heb met een erg hoge km stand, ken de eigenaar niet overigens.
Dus je mooie rode was in mijn dorp te.spotten  ;D

pwberg

Rond 14.40 uur op de A15 richting Vaanplein de "Kolonel" gespot (http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,70669.0.html)

Ik was incognito met die witte knipperende Mi(hi)to

P.S. Je knipperlichten zijn kapot  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

BoschR

Gespot rond 15.15 bij de stoplichten bij ecodrome in zwolle een rode 850 r & om 15.40 een (brick orange denk) ik 850 t5 in de straat bij landstede fuchsiastraat langs e weg geparkeerd. Wie o wie?  ???

leons850

Citaat van: BoschR op 04-06-2014 15:44:59
Gespot rond 15.15 bij de stoplichten bij ecodrome in zwolle een rode 850 r & om 15.40 een (brick orange denk) ik 850 t5 in de straat bij landstede fuchsiastraat langs e weg geparkeerd. Wie o wie?  ???

Had de rooie R toevallig geblindeerde ramen?
Zo ja dan heeft Leroy hem ook al een paar keer gezien, is niet bekend hier. Vorig jaar stond hij met import platen bij Furness in zwolle heb ik nog ergens foto's van, super mooie wagen.  :eusa_clap:
Brick orange is nooit geleverd als T5, zal of een ander blok zijn of een andere kleur. Foto's? ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

)()()sT

Vanmorgen op de 'Euregioweg' bij de Kissel in Heerlen een cream yellow 855 T-5R met Belgisch kenteken. We hebben nog even naar elkaar gezwaaid

BoschR

Citaat van: leons850 op 04-06-2014 15:48:15
Citaat van: BoschR op 04-06-2014 15:44:59

Had de rooie R toevallig geblindeerde ramen?
Zo ja dan heeft Leroy hem ook al een paar keer gezien, is niet bekend hier. Vorig jaar stond hij met import platen bij Furness in zwolle heb ik nog ergens foto's van, super mooie wagen.  :eusa_clap:
Brick orange is nooit geleverd als T5, zal of een ander blok zijn of een andere kleur. Foto's? ;)

Nee had geen geblindeerde ramen. Weet v