Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: reMARKable op 03-05-2009 20:37:08
Citaat van: Spin! op 03-05-2009 17:11:27
Citaat van: reMARKable op 03-05-2009 15:40:03
SPIN! gespot op de oude kleefsebaan, Nijmegen om +/- 12:10
Die XXL forumstickert valt niet te missen  ;D

Zwaaide je wel terug??  :evil:

Ja daar reed ik inderdaad, enige 850 die ik heb gezien was een zwarte sedan...was jij dat? Ik keek nog wel, maar had niet echt het idee dat er terug werd gekeken. En anders heb ik je inderdaad gemist  :-\

Ja wel een Sedan maar in DOP :) mn vriendin en ik zaten met onze smoel tegen de voorruit! :( Maar volgens mij reed je dicht achter een renault boot scnik dus excuus aanvaard ;D

Ah...was ik weer aan het slipstreamen ;D ( die eikel reed echt niet door...)

www.vm-parts.nl

Spin!

Hmmz, zojuist in centrum Eindhoven een fikkende Amazon zien staan, een witte... :'(

www.vm-parts.nl

mark71

Vanmorgen KNOET gezien in Elst (Utr) :eusa_dance: :eusa_dance:

Ingrid zal me wel niet gezien hebben (door die beslagen ramen  :eusa_naughty:)

reMARKable

2 auto's achter een zwarte 850R gereden vanaf industrieterein Oss tot aan zijn woonbestemming in Haren (NB) of de plaats waar hij de fiets moest afleveren die achter in lag  ;D
9 minuten later kwam mij een donker blauwe 850 sedan tegemoet met zwarte grill en glimmende rimms!
Je hing er wel een beetje sjonnie in (of kwam dat door de rotonde  :eusa_think: :eusa_whistle:

wie waren gullie?

KIM

Citaat van: FrankvdAa op 03-05-2009 21:18:58
Vanmiddag op de terugweg vanaf de NS vanaf de A61 tot de A67 achter een 850R gereden die lekker aan het sporten was met een Porsche....

Iemand van hier?

Ik denk het haast niet...
Volgens mij staat 'ie bij mij wel eens in de straat; hij had mijn sticker allang kunnen spotten dan...

MarcoV

Vanmorgen om 9.15 op de A28 ter hoogte van hoogeveen een zwarte 850 met xenon en achterspoiler, Wie?

MarcoV ;)

Vulk

Daarnet op de E17 rond Kortrijk (van Frankrijk richting Gent): 2x een V70classic in het zwart met dakspoiler en Nederlandse nummerplaten. Eén ervan had Xenon verlichting.
Naar beide even gezwaaid, maar weinig enthousiaste reacties. Iemand van hier?

Ik reed met een antraciete 855 T-5.

--BUMP--

Vanmorgen in Doetinchem op de rotonde Havenstraat-Bedrijvenweg: een zwarte 854 T-5 met onbekende velgen, kenteken begon met een H.
Ik was de algenschepper die midden op de rotonde algen stond te scheppen.... :eusa_dance:

993GT2

Citaat van: --BUMP-- op 04-05-2009 20:51:22
Vanmorgen in Doetinchem op de rotonde Havenstraat-Bedrijvenweg: een zwarte 854 T-5 met onbekende velgen, kenteken begon met een H.
Ik was de algenschepper die midden op de rotonde algen stond te scheppen.... :eusa_dance:

Werkzaam bij de Woontuin in Doetinchem toevallig? Er stond afgelopen zaterdag een busje geparkeerd van de Woontuin op deze rotonde en er waren ook 2 man aan het graaien in de vijver ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

--BUMP--

Zaterdag was ik er samen met een collega aan het werk, ook al algenscheppen.... :eusa_doh:
Nu is het gelukkig klaar (voor even)  :)

993GT2

Citaat van: --BUMP-- op 04-05-2009 21:06:27
Zaterdag was ik er samen met een collega aan het werk, ook al algenscheppen.... :eusa_doh:
Nu is het gelukkig klaar (voor even)  :)
En dan mij niet gezien hebben met de R als ik met warp 5 voorbijkom? ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

--BUMP--

En ik heb nog wel zó geprobeerd op te letten! Heb ik je gemist.... :(
Onder andere wel een Mercedes E 55 AMG, ML 55 AMG en een Chrysler 300C V8 gezien, maar toch.... zo'n roffel klinkt superieur!

Edit: moet je de volgende keer maar toeteren, dan zwaai ik!  :eusa_angel:

san

In Harderwijk (bij wijk Drielanden) rond 1730 een antraciet 854 (R) in ieder geval wel de spoilers kenteken iets met H aan het begin. :eusa_doh:iemand van hier

Thys

Gisteren einde van de middag 2 C70's gezien op de A27; eerst een saffron met zwarte kap van Utrecht richting Gorinchem, iets later de andere kant op nog een zilvergrijze (met wat grotere donkere wielen?) kenteken 89-DJ-nogwat

sean850

@san

de grijze volvo in drielanden dat ben ik eindelijk na 10000 km ook een keer gespot :D