mijn Simons eronder plakken!!!!suggesties iemand???????

Gestart door Diederick, 06-12-2005 22:24:04

Vorige topic - Volgende topic

Diederick

Wil morgen mijn Simons uitlaat er ff onder plakken maar aangezien ik nog steeds moeilijk te been ben vraag ik me af of er mensen zijn die goeie tips hebben en of ik nog een beugel moet gaan lassen om de rechterkant te bevestigen(ja ja ik heb een dubbele simons op de kop weten te tikken links en recht een dikke pot hehehe)
mocht iemand goeie ideeen hebben hoor ik het graag
Greetz Diederick  :iconr:

M a r c

Citaat van: Diederick op 06-12-2005 22:24:04
Wil morgen mijn Simons uitlaat er ff onder plakken maar aangezien ik nog steeds moeilijk te been ben vraag ik me af of er mensen zijn die goeie tips hebben en of ik nog een beugel moet gaan lassen om de rechterkant te bevestigen(ja ja ik heb een dubbele simons op de kop weten te tikken links en recht een dikke pot hehehe)
Greetz Diederick  :iconr:

Je hebt wel een AWD dan? Want die dubbele met dempers aan de achterkant is de versie voor een 850/V70 AWD en past absoluut NIET onder een FWD 850 of x70.....

Of bedoel je met "dikke pot" het sierstuk?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

911sap11

(ja ja ik heb een dubbele simons op de kop weten te tikken links en recht een dikke pot hehehe)
 :iconr:

Nog dikker als dit ?

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=16;action=display;threadid=6363;start=60

Jeroentjuh

groen1978

Citaat van: M a r c op 06-12-2005 22:35:05
Greetz Diederick  :iconr:

Je hebt wel een AWD dan? Want die dubbele met dempers aan de achterkant is de versie voor een 850/V70 AWD en past absoluut NIET onder een FWD 850 of x70.....

Of bedoel je met "dikke pot" het sierstuk?

Simons maakt ook voor de niet AWD een dubbele uitlaat pas gewoon onder normale T5.

Zie ;

http://link.marktplaats.nl/132187252
gas is alles

Turbo-Geek

Dat klopt maar je zal dan wel in de bumper moeten zagen of een AWD bumper moeten monteren ......
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

groen1978

Citaat van: Turbo-Geek op 29-11-2007 20:53:58
Dat klopt maar je zal dan wel in de bumper moeten zagen of een AWD bumper moeten monteren ......

Inderdaad, je moet er even een stukje uit dremelen.
gas is alles