Deukjes?

Gestart door KUKO (Rob), 09-12-2005 01:42:57

Vorige topic - Volgende topic

KUKO (Rob)

Vandaag ff lekker 6! parkeer cq boodschappenwagen deukjes weg laten wrijven bij een schade herstelbedrijf in Spijkenisse voor een totaalbedrag van 80 euries eindelijk staat ie er lekker fris bij 94 er 855 2.5 10v 293.....km

Eugene

Da's mooi, en voor 6 deukjes nieteens duur volges mij. Jammer dat ik niet in de buurt woon.......

If it's not blown, it sucks...

ed

Welk bedrijf?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

KUKO (Rob)

Autoschade Service Spijkenisse maar dat doen ze alleen op donderdag. www.autoschade-spijkenisse.nl

Peth©oni

Citaat van: KUKO op 09-12-2005 13:51:33
Autoschade Service Spijkenisse maar dat doen ze alleen op donderdag. www.autoschade-spijkenisse.nl

Lijkt dezelfde huisstijl als http://www.asnvermairehaarlem.nl/, dus ook wellicht dezelfde prijzen, Ed !!!

elianmars

En waarom zijn er geen voor, tijdens en na-foto's?  ::)

Ik vind 't wel érg goedkoop, hoor! Ik betaalde 95 euro voor één deukje in de deur.... :'(

KUKO (Rob)

Ik ben er niet bij geweest maar heb ze in de werkplaats nog wel ff bezig gezien aan mijn rechterdeur vanuit de wachtruimte toen ik m weer op kwam halen, en sorry ik had geen cam. bij me en ik vond t ook goedkoop maar ik heb de bon en stuur m zo naar je toe!

KUKO (Rob)

Zo beter?

KUKO (Rob)

Dit is m

helemaal samen met mijn oude speeltje.