schakelaar van de kofferbak verlichting

Gestart door Laserblue, 09-12-2005 21:21:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Huit

Bedankt Mehn, ik had moeite hem te vinden.

Garfield

Oude thread ... fijn zo'n zoekfunctie ... heb hetzelfde probleem (lampje in dashboard blijft branden) dus ga vanmiddag ook eens neuzen.
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

Garfield

Ok, vandaag tot op het slot gekomen (had weinig tijd en moest ook nog wat andere dingetjes doen).
Maar de microswitch nog niet gevonden.
Ik moet zeker het slot uitbouwen voor ik er bij kan ?
Hoe hebben jullie het probleem uiteindelijk opgelost ?
Schakelaar vervangen, overbrugd, of wat ?
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

Ludo

Citaat van: Garfield op 17-11-2007 22:47:34
Maar de microswitch nog niet gevonden.
Ik moet zeker het slot uitbouwen voor ik er bij kan ?

de microswitch zit in het slot.

Garfield

Dat had ik begrepen ja. Ik vroeg me alleen af hoe ik dan verder zou gaan wanneer ik 'm gevonden zou hebben.
Of 'ie makkelijk te vervangen is, dat soort dingen.
En hoe de anderen die dit probleem hebben gehad, het hebben opgelost.
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

pwassink

Citaat van: Garfield op 18-11-2007 11:59:26
Dat had ik begrepen ja. Ik vroeg me alleen af hoe ik dan verder zou gaan wanneer ik 'm gevonden zou hebben.
Of 'ie makkelijk te vervangen is, dat soort dingen.
En hoe de anderen die dit probleem hebben gehad, het hebben opgelost.

Hij kan er wel uit, t is even werk om er bij te komen datwel.  ;)

Dit is een afbeelding van het mini-schakel-apparaat, t is een Cherry overigens.



Heb je daar wat aan ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Garfield

Hi Peter, zekers heb ik daar wat aan.
Dat ziet er dus uit alsof die schakelaar er makkelijk uit kan, en het lijkt een vrij normaal type te zijn ook.

Was trouwens net net nog op de parkeerplaats om bezoek uit te laten, en zag dat het binnenlicht aan de achterzijde nog vrolijk aan was. ben blij dat ik dat nog even gezien heb, want anders was het morgenochtend geheid game-over geweest met de accu. Het viel me ook op dat het alarm er inderdaad kennelijk niet meer op gaat nu dit schakelaartje defect lijkt te zijn.
Lastig allemaal, maar krijg het wel opgelost.
Jammer alleen dat het weekend alweer afgelopen is, sleuteltijd is dus voorbij (want geen eigen garage oid.).

Peter dankjewel !
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

Garfield

Zoals in een andere thread te lezen is, is mijn roffel net bij een schoonmaakbedrijf geweest.
Kennelijk heeft dat m'n auto in meerdere opzichten goed gedaan: het euvel is weg !
Het zal ongetwijfeld nog wel een keer terug komen, maar dat zien we tegen die tijd wel, vooralsnog ben ik blij dat ik het slot niet open hoef te gaan pielen.
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

Eric

Niet gezegd dat het daar aan ligt... Het draaiende deel van het slot zit een kunststof laag overheen. Dat deel is bij mij ingesleten. Bleek dat een stukje kunststof tegen het vast deel van het slot kwam en niet ver genoeg naar binnen.
Ik ben van plan dat deel nog te vervangen maar nu heb ik dat los zitten stukkie kunststog weg gesneden op het draaiende deel van het slot en lampie is uit..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Garfield

Hmm, dat moet ik nog eens nalezen terwijl ik het slot voor m'n neus heb ...
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

Eric

Citaat van: Garfield op 21-11-2007 14:42:46
Hmm, dat moet ik nog eens nalezen terwijl ik het slot voor m'n neus heb ...

Tja... ik kan het even niet beter omschrijven.. Mischien als iemand een foto heeft van het deel wat je ziet aan de klep dat ik er pijltjes bij kan zetten...
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease