schakelaar van de kofferbak verlichting

Gestart door Laserblue, 09-12-2005 21:21:44

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Het alarmlichtje van m'n kofferklep blijft branden, en de verlichting in de kofferbak ook.
Waar kan ik het schakelaartje in de klep vinden?
De klep zit namelijk wel goed dicht.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

mehn

Zo zie je maar dat je door dit forum alle problemen krijgt opgelost  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Laserblue

geen flauw idee, heb ook dat schakelaartje niet gevonden.
Opeens was het waarschuwingslampje uit

weer een gelukkig lid van het Volvo850forum:xmassmiley:

Taranis

Kofferbakverlichting? Hoort dat ook in een GLT sedan van '92 te zitten? Heb me er al vaak over verwonderd dat het er niet in zit maar het lijkt er nooit gezeten te hebben? (moet er wel bij zeggen dat het een kl*te bende is in de kofferbak met losse draden waarvan ik soms geen idee heb waarvoor ze zijn)

Reitse

Zeker zit dat in een GLT sedan van 92. Ongeveer in het midden zit een lamp waar een draaischijf naast zit om het aan/uit te schakelen... (na een aantal verhalen dat door een defect in het kofferbakslot de lamp bleef branden waardoor de accu leegliep zet ik die verlichting alleen aan indien nodig ;))

Taranis

Citaat van: Reitse op 11-12-2005 10:45:23
Zeker zit dat in een GLT sedan van 92. Ongeveer in het midden zit een lamp waar een draaischijf naast zit om het aan/uit te schakelen... (na een aantal verhalen dat door een defect in het kofferbakslot de lamp bleef branden waardoor de accu leegliep zet ik die verlichting alleen aan indien nodig ;))

Aha... dan zal ik dat er volgend jaar nog maar eens in zetten, ligt vast nog een draad ergens die daar ooit voor bedoeld was. Tnx voor de tip, zet 'm dan idd wel uit maar het is soms erg lastig om je kofferbak in te laden in het donker, zonder lampje... moet je als je je auto neerzet weer op gaan letten of je um onder een lantaarnpaal kunt parkeren ofzo :P

luna

Ik wil graag weten waar de schakelaar van de kofferbakverlichting in een V70 zit. Het lampje in het dashbord geeft aan dat de klep open is al is dat niet zo. Kan het ook met de temperatuur te maken hebben?

Huit

Ik ga binnenkort de gasveren van de achterklep (estate) vervangen. Zal eens kijken of ik dan die schakelaar tegenkom. Bij mij werkt hij nl. ook niet: lampje in de achterklep blijft branden.

mehn

Citaat van: Huit op 01-01-2006 15:43:44
Ik ga binnenkort de gasveren van de achterklep (estate) vervangen. Zal eens kijken of ik dan die schakelaar tegenkom.

Vergeet dat maar. De schakelaar zit in het slot  ;)

XC60 D4 AWD:

Huit

Citaat van: mehn op 01-01-2006 15:53:02
Vergeet dat maar. De schakelaar zit in het slot  ;)

Hehehe, dan had ik lang kunnen zoeken. Bedankt   :)

pwassink

Mbt tot de estate-koffferbak-verlichtingsschakelaar ?

Is er iemand die daar een afbeelding of foto van heeft ?

Bedoel dus van de achterklep estate en de schakelaar daar. Heb zelf een 95ér T5 die ook hetzelfde symptoom heeft,
en dat krijgt de garage er blijkbaar niet uit..
ik heb had nog geen vadis oid, mogelijk dat iemand daarin wat afbeeldingen kan vinden ?

Peter
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

mehn

XC60 D4 AWD:

pwassink

Thanks Mehn..

Very quick service, zal morgen eens een en ander gaan bekijken ..

Peter
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂