Wat heb je nog meer (in de schuur) staan?

Gestart door crd, 12-12-2005 21:15:32

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Fietsen, en voor de rest zooi... dus mag het wel eens op gaan ruimen  ::) 8)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

rody

Citaat van: Douwe op 29-05-2007 19:37:52

een Chevrolet Corvette Stingray uit 1974

toch wel een v.d. weinig goede gm-producten
graag een foto...
mag ook via mail.

Jur

Jongstleden aangeschaft:

Pinarello Banesto (1993 ongeveer) 58 cm, Shimano Dura Ace uitgevoerd.

Miguel Indurain's 1993 Pinarello Banesto Team Bike was the first TIG-welded steel bike to win the Giro d'Italia and Tour de France.
Photo ©: Tim Maloney/Cyclingnews

Niet dat ik al zo'n wielrenner ben, maar gaaf is ie wel.

Jurjen

Eugene

Citaat van: fearless op 29-05-2007 19:29:10
Steeds meer  :eusa_think:

onder andere...

-reserve wiel
-Lichtmetalen velg 18"
-4x 17" band
-2x 850 voorbumper (1x silversand 1x onyx green)
-katalysator
-koplampen
-schokdempers met veren
-2 fietsen

etc. etc.

:eusa_doh:

Dat ga ik niet allemaal opnoemen....

Van de losse auto onderdelen die ik heb liggen kan ik ongeveer een 850 bouwen :o

If it's not blown, it sucks...

Qbits

Opgeleukte Yamaha TDM 850
BMW 1200 GS (nog leuker) :D
bord. rode T5 estate

-D©©©L-

Een door RIH op maat gebouwde mengvorm van deze twee rossen:

Met 3x8 naaf/derailleur en king size rollerbrakes. Ik zal morgen eens een plaatje schieten.

Laserblue

Bovenfrees + mallen, cirkelzaag, decoupeerzaag, 3 hand schroef-boormachines, excentrische schuurmachine, dremel, lamellofrees, hamers, zagen, beitels, schroevendraaiers, schaaf, lijmtangen, werkbank, workmate, 3 kasten vol troep, hifishit, autoshit, stereo, tv, magnetron, kitspuiten, diverse fineer, MDF platen, heel veel schroeven, 2 keuken trappen, tuinset + parasol, tuingereedschap, opblaasbaar zwembad, en een heleboel stof en zaagsel.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

haRtV70R

Citaat van: Laserblue op 30-05-2007 09:15:24
Bovenfrees + mallen, cirkelzaag, decoupeerzaag, 3 hand schroef-boormachines, excentrische schuurmachine, dremel, lamellofrees, hamers, zagen, beitels, schroevendraaiers, schaaf, lijmtangen, werkbank, workmate, 3 kasten vol troep, hifishit, autoshit, stereo, tv, magnetron, kitspuiten, diverse fineer, MDF platen, heel veel schroeven, 2 keuken trappen, tuinset + parasol, tuingereedschap, opblaasbaar zwembad, en een heleboel stof en zaagsel.

Enn jij denkt dat we dat willen weten?  :eusa_shifty: :eusa_whistle:
[move][/move]

michiel

Citaat van: haRtV70R op 30-05-2007 09:18:56
Citaat van: Laserblue op 30-05-2007 09:15:24

Enn jij denkt dat we dat willen weten?  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Het wordt anders in de thread-titel wel gevraagd..... ;D ;D

En ik heb nog niet eens een schuur.... :'( Ondertussen wel besteld maar hij is er nog niet.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Paco

Ducati's die in de schuur hebben gestaan, zoals je ziet niet alleen een volvo liefhebber  ;D

Hier mijn levens/ducatifase...

maatje die me motor mocht oprapen op zandvoort...

zelfbouw uitlaat... klonk nog beter dan een termi  ;D

en na de 749 toch weer een 748/996 aanschaffen volgend seizoen... is toch mooier en rijdt lekkerder vind ik (meer een werkpaard  :evil:)

why-not

WooW , dat ziet er allemaal errugg lekker uit zeg  :eusa_drool: :eusa_drool:

Emiel

Fantatisch! Mooie collectie.

Tegenwoordig ook een schuur :eusa_dance:!

En die ligt al helemaal vol  :eusa_shifty:
Draagarmen, fusees, lagers, isolatie, alter2 achterlichten, uitlaatdeel, IC, koelkast, cd rekken (gratis af te halen) en ga zo maar door.
In de berging in Zoetermeer/Den Haag liggen nog een paar turbo's, remmen e.d.

Turbo-Geek

Heb tegenwoordig de Y2K in het schuurtje staan, ben er een beetje op uitgekeken  :eusa_think:

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Laserblue

Citaat van: Turbo-Geek op 21-10-2007 13:04:49
Heb tegenwoordig de Y2K in het schuurtje staan, ben er een beetje op uitgekeken  :eusa_think:

http://www.gizmodo.jp/img/superbike_02.jpg

Ik dacht dat ik je laatst langs hoorde komen?  ::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

denkweb

Ik heb thuis nog een fiets met 2 poreuze banden en een stapel reserve-delen van de 850 staan...

tja.... wat moet je ermee he  ;D