Fout in Volvo alarm

Gestart door falcon11, 06-09-2002 14:58:32

Vorige topic - Volgende topic

falcon11

Beste Volvorijders,

ik ben afgelopen week bezig geweest met het instellen van het originele Volvo alarm(driehoek op de a stijl)

nu zit er op het alarm een funtie dat het automatisch aanspringt na 2 min wanneer de de auto verlaat ,en de deuren dicht doet.Dit werkt alleen niet als je een aardlus? hebt.

Mijn alarm geeft dus wel een storing op het kastje bij lampje III.

Mijn vraag:Waar kan ik het beste de storing zoeken en hoe kan ik dit verhelpen,ik heb ook de censoren in de auto?

Wie kan mij helpen?alvast bedankt

Joeri

Corne

Sensorlus 1: Portieren, 2: Motorkap en kofferdeksel, 3: Ruimtesensoren.

Je kunt misschien proberen de gevoeligheid van deze opnemers in te stellen op een lagere waarde (zie handleiding). Kan ik eventueel mailen.

Gaf bij mij in het begin veel 'valse alarmen' doordat deze gevoeligheid op maximaal stond, nu is het over.

Corné

paul-r

Beste joeri,

Volgens mij klopt je verhaal niet. Het alarm hoort weer automatisch ingeschakeld te raken als je de alarm uit zet en de auto vervolgens twee minuten niet beroerd: dus als je een portier open doet en weer dicht doet gaat de alarm niet na twee minuten in werking. Zou ook erg dom zijn als er bijvoorbeeld iemand in de auto zit te wachten. Die moet na twee minuten wel erg lang de adem in gaan houden. Bij mijn 850 werkt dit systeem zoals bovengenoemd.

Groet, Paul

falcon11

Ik ben niet ,bij mijn weten aan de regelaar voor de sensoren geweest.

zou je mijn de handleiding willen mailen ,misschien dat ik dan de fout er wel uit kan halen.

met vriendelijke groet Joeri

jdenekamp@tebenet.nl

Raf

ook ik ben zeer geinteresseerd in een handleiding voor het alarm.  omdat ik vermoed dat de vorige eigenaar daarmee heeft zitten knoeien. >:(

Ik ben niet zeker dat het alarm normaal functioneert.  Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg nog altijd geen alarmsignaal. ???

Groetjes
Raf ;D
De gustibus non disputandum est!