onder de motorkap, hoe ziet het er daar uit?

Gestart door Lindert Bogers, 17-12-2005 14:21:58

Vorige topic - Volgende topic

RATFINK

Citaat van: 850 T5 Freak op 24-05-2007 22:36:10
ziet er netjes uit onder the "hood" jammer van dat accutje  ::) en achteraf airco ingebouwd zie ik ? :eusa_think:

Jammer ? het is maar een accu en hij doet zijn werk en een achteraf ingebouwde airco ? zal eens in de verkoop/onderhoudshistorie kijken maar die doet ook gewoon zijn werk.

850 T5 Freak

vind een originele volvo accu mooier staan maar hé ieder zijn smaak  ;) en ik bedoelde het niet negatief over je achteraf ingebouwde airco! ik wil zelf namelijk ook airco ooit inbouwen en vond het apart dat de leidingen de hele andere kant op lopen als origineel  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

MarkoC70T5

Vandaag de auto en motor ruimte goed schoon gemaakt voor alsfeld  :eusa_dance:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

fearless

Hey mooie foto, wou binnenkort ook zoiets gaan proberen. Ziet er wel netjes uit.  ;D

Johann

Is duidelijk een photoshop.............. ;D

Mooi hoor!  :eusa_clap:

elianmars

Citaat van: Johann op 26-05-2007 09:54:45
Is duidelijk een photoshop.............. ;D

Nee toch?  :eusa_doh: ;D

Inderdaad mooi gedaan, Marco!  :eusa_clap:

Ties

Ziet er inderdaad mooi uit. Waarom is het logo uit de grill?? Bij de meeting in hoek van Holland zat ie er nog in toch??

RATFINK

Citaat van: 850 T5 Freak op 25-05-2007 23:13:47
vind een originele volvo accu mooier staan maar hé ieder zijn smaak  ;) en ik bedoelde het niet negatief over je achteraf ingebouwde airco! ik wil zelf namelijk ook airco ooit inbouwen en vond het apart dat de leidingen de hele andere kant op lopen als origineel  ;)

Staat inderdaad netter een orginele maar deze was er pas ingezet door de vorige eigenaar.
Volgende keer beter en de airco wist ik zelf niet dat hij achteraf ingebouwd was, zal eens bij de R van mijn werkgever kijken hoe die leidingen lopen.

Maar eerst een krukaskeerring/koppeling operatie : (

Ludo

Citaat van: RATFINK op 24-05-2007 22:46:04
Citaat van: 850 T5 Freak op 24-05-2007 22:36:10
ziet er netjes uit onder the "hood" jammer van dat accutje  ::)  :eusa_think:

Jammer ? het is maar een accu en hij doet zijn werk

plak er gewoon een Volvo stickertje op, dan heb je ook een 'originele'.  :P

CharlieFox

P.s. Ben bijna over de 100 berichten, ben ik van die 10-status af  ;)

Zelf vind ik zo'n schone motorruimte altijd heel prettig. Sleutelt lekker (kun je bijna in de nette kloffie erachter staan) en bovendien is het handig ihgv troubleshooten en lekcheck e.d. Ik moet mijn auto echter nog steeds 's doen (met dat goedje van de Wibra, TNX forum!) maar ben er wel een beetje te lui voor. Moet me er echt toe zetten. Ik gebruik (te) altijd dieselolie, werkt ookk perfect. Laat ook een heel dun vettig laagje achter maar maakt toch schoon.

Nou, ben benieuwd naar mooie foto's van het hart. Zie alleen veel foto's van opgepoetste buitenzijdes. Ook handig om te vergelijken, toch?
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

CharlieFox

Ivm gebruik van de zoekfunctie, kweetnie waar ik op moet zoeken:
Wat is de benaming van zo'n stalen frame wat ik hier in sommige motorruimtes tussen de voorschokbrekers gemonteerd zie? Ik veronderstel dat dat iets te maken heeft met wegligging? Wil ik wel meer over weten (lezen).
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

pwassink

Citaat van: CharlieFox op 13-07-2007 10:08:08
Wat is de benaming van zo'n stalen frame wat ik hier in sommige motorruimtes tussen de voorschokbrekers gemonteerd zie? Ik veronderstel dat dat iets te maken heeft met wegligging? Wil ik wel meer over weten (lezen).

Kijk eens naar Veerpootbrug of VPB

Is idd een extra versteviging van de voortrein, werkt wel degelijk ..

(Ps felies met 100+)  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

thuur

Citaat van: CharlieFox op 13-07-2007 10:08:08

Je kunt ook je eigen berichten uitbreiden of wijzigen door op de 'Verander' knop te klikken rechtsboven je bericht. Dat leest wat prettiger ;)

Gr 8)

CharlieFox

Thuur, ik vat 'm niet. Ik ken die functie, gebruik ik heel vaak achteraf, meestal omdat ik nog wat typo's eruit wil hebben of de context niet helemaal duidelijk is. Maar wat bedoel je er dan mee in deze reactie?