OOK IK KOM ME EVEN VOOSTELLEN VOLVOAERTS

Gestart door volvoaerts, 17-12-2005 14:54:35

Vorige topic - Volgende topic

volvoaerts

Goedenmiddag allemaal,

Wat een leuk forum is dit......

Ik ben ook een trotse bezitter van een heerlijke vijpitter.

Het is een 850 uit 1996 een 2.5.i. estate

Hij is standaard, wat wij wel gedaan hebben is de achterste ruiten rondom voorzien van een getinte folie. Dit ook voor de kids wel zo fijn op vakantie niet zo veel gezeur vanuit de achterbank.

Ik heb ook meteen een leuke link voor jullie allemaal een website met mooie volvo's die je kunt gebruiken als buroblad (ook voor andere merken)

http://www.allcarwallpapers.com/volvo

Volvoaerts (echte naam Sjoerd)

Turbobiker

Welkom Sjoerd, en bedankt voor de leuke link.

Maar... als je dit leuke forum al een beetje kent weet je dat we ook foto's van je 850 willen zien. En eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoe die folie staat.

En natuurlijk wat meer info over je 850. Hoe lang je 'm al hebt, hoeveel km je er mee gereden hebt en hoe je er aan gekomen bent.

Nog veel plezier op het forum
De Tussenpaus

volvoaerts

Hoi Turbobiker,

Mijn volvo 850 heeft nu 175.000 km gelopen. Ik heb hem gekocht bij 110.000. 2 jaar geleden.
Ik heb deze auto via een bevriende garage. Hij wist dat ik op zoek was en had deze auto eigelijk al vanaf het begin in onderhoud. de vorige eigenaar wilde graag een Volvo xc-70 die heeft hij nu dus en ik rij nu zijn ingeruilde 850-er. En doe dit tot de dag van vandaag nog steeds met veel trots.

Ik heb er veel plezier mee..... en hoop dat ook een tijdje vol te houden elke keer als ik weer een flink stuk moet rijden, verheug ik me daarop en voorheen als ik ver moest rijden dus niet..

Ik zal zeker nog een foto plaatsen op het forum ik zag inderdaad dat het gebruikelijk is.
Ik zal van de week de foto's even maken, nu sneeuwt het veel te hard hier in het zuiden.

Volvoaerts

The Saint

Welkom op het forum Volvoaerts!

Nog niet veel kilometers op je 850 (zie draadje "Wie heeft de meeste kilometers?")  :)

Mocht je toch nog last van 'gezeur' krijgen vanuit de 8erbank, gewoon ff een klappie uitdelen met de kolf van je Magnum .45 en je hebt tot aan de Cote d' Azur geen last meer...  ;)

No shirt no shoes, no pinball

Roller

Hoi Sjoerd.

Welkom, ik haal zelf nog steeds iedere dag inspiratie uit deze site.

roller
rollen of niet rollen
thats the question

elianmars

R.Bijl

Hallo Welkom,en ja daar kom ik ook weer
fotos ;D

grt.Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Ben

Ja, welkom Sjoerd.
Ennuh......en station heeft bij Volvo gewoon Estate hoor  ;D

kasper2

welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst en veilige kilometers gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

Gmid

Volvo C30 '12

toycar

volvoaerts

Bij deze de foto's zoals beloofd en inderdaad het sneeuwt niet meer hier in het zuiden..

en deze is toen hij net uit de wasstraat kwam, ja sorry hij was erg vuil en om nu vandaag het handmatig te gaan doen :-\ en voordat ik commentaar krijg dat hij niet schoon is. gek eigelijk is de eerste keer dat ik er foto's van neem en ik ben er zo trots op.

Zo nu heb ik me dus voorgesteld met foto zo beter  ;D

Volvoaerts Sjoerd

R.Bijl

Citaat van: volvoaerts op 18-12-2005 20:44:29
Bij deze de foto's zoals beloofd en inderdaad het sneeuwt niet meer hier in het zuiden..

en deze is toen hij net uit de wasstraat kwam, ja sorry hij was erg vuil en om nu vandaag het handmatig te gaan doen :-\ en voordat ik commentaar krijg dat hij niet schoon is. gek eigelijk is de eerste keer dat ik er foto's van neem en ik ben er zo trots op.

Zo nu heb ik me dus voorgesteld met foto zo beter  ;D

Volvoaerts Sjoerd

Helemaal oke ;D nu zullen we niet meer zeuren. :P

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

elianmars

Ziet er goed uit, Sjoerd!  8)

Folie staat ook helemaal niet verkeerd. Lekker duister  ;D

Gmid

Folie staat inderdaad heel erg netjes!
Volvo C30 '12