Niet meer starten na resetten

Gestart door WouterB, 18-12-2005 20:31:15

Vorige topic - Volgende topic

WouterB

Na het resetten van het blijvend brandende  service lampje wil mijn auto niet meer starten
2.5 20v uit '93

Netjes de jumper (pinnetje) in nr. A7 gedaan en vervolgens 4-1-5-1 , toen ik hem vervolgens weer wilde starten wilde hij niet aanslaan.

Sartermotor draait, voor mijn gevoel hoor ik de benzine pomp ook even kort lopen als ik hem op contact zet. Zekeringen na gekeken, maar aanslaan wil hij niet.

Heeft iemand enig idee of het met het resetten te maken kan hebben?

Gr.
Wouter

T5RRRR

Heb je wel na 2x dezelfde code te zien hem 15 sec ingedrukt?
en als het lampje dan gaat branden nog een x 15 sec indrukken dan zoem en voila doet het als het goed is weer?

Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

Jeroentjuh

Citaat van: T5RRRR op 18-12-2005 22:30:06
Heb je wel na 2x dezelfde code te zien hem 15 sec ingedrukt?
en als het lampje dan gaat branden nog een x 15 sec indrukken dan zoem en voila doet het als het goed is weer?

Dat is om de foutcode's te wissen, hij heeft het over het service lampje.....

T5RRRR

Oh oke dan , ja ik probeer ook alleen maar te helpen , maar dan weet ik wat dit betreft niet waar ik over praat , mijn excuses.

Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

Jeroentjuh

Citaat van: T5RRRR op 18-12-2005 22:50:26
Oh oke dan , ja ik probeer ook alleen maar te helpen , maar dan weet ik wat dit betreft niet waar ik over praat , mijn excuses.

Haha, je hoeft je nie te excuseren hoor, zo leer je alleen maar op ut forum. Hij kan natuurlijk wel ff de foutcode's uitlezen (hier dan ff vermelden) en dan wissen.

Vonkt die? Benzine? Startblokkering/alarm?

Jeroentjuh

Owja, ff netjes voorstellen zou ook nie verkeerd zijn ;)