geluid na leeghalen katalysator

Gestart door onnaj, 19-12-2005 12:01:56

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Citaat van: onnaj op 21-12-2005 10:30:26
Het echte Volvo geluid is wel wat minder . . .
Raar,
Heb bij de mijne ook de cat leeg,maar die van mij roffeld toch echt een stuk beter hoorbaar.
Misschien kan iemand daar een antwoord op geven,want lijkt mij dat je nu een klankversterker heb gecreeerd waardoor je de roffel beter zou moeten horen. . .
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

sjors

Ook kat leeggehaald. Klinkt idd blikkerig, weet ook nog niet of ik het wel of niet mooi vind. Denk toch dat ik het zo laat eerst, kan altijd nog vervangen later. Met hogere toeren vind ik het wel mooi klinken.

Enno

Citaat van: Peth©oni op 20-12-2005 08:53:35
Citaat van: V70Enno op 20-12-2005 08:36:43
Vraagje,

Kan dat bij elke 2.5-20V zonder problemen de kat er onder uit en rijden maar zolang hij maar op LPG rijdt?

Is het bijvoorbeeld ook mogelijk bij mijn v70 uit 1997 en dan maar hopen dat hij volgend jaar december door de keuring komt? Of raakt het systeem van lambda regeling in de war? Volgens mij heb ik nl twee sensoren in mijn uitlaat systeem hangen.

Wie weet hierop een antwoord.

Enno

Ik had toen een 10v op gas en de CO was prima in orde !!!

Wat is een normale CO waarde voor een 20V op LPi ? Wordt gemeten bij 3000 RPM geloof ik...ik zag iets van 0,50? Is mijn kat nog wel goed?

ovlov 058

0,50 is de max voor een keuring in belgie, maar nog goed

zijn verleden week met een subaru impreza gt awd geweest, had 9,50 zonder kat :eusa_clap: