Metertjes

Gestart door Eugene, 21-12-2005 16:38:49

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Ik weet nu alleen nog niet waar ik mijn spanning voor de verlichting van de metertjes vandaan moet halen onder mijn dashboard??

iemand?

Ik ga anders wel even zoeken in mijn dashboard. Ik merk het wel, echter is een suggestie het betere werk!

Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

Citaat van: eugene op 02-01-2006 23:09:29
van de andere kant wordt je A stijl zo dik, die metertjes kijk je tohc niet zo heel vaak op, dan is onder de radio een betere en mooiere oplossing in mijn ogen. Als je tenminste een 1Din radio hebt....

De A-stijl wordt dikker ja, maar je kijkt er vanuit een bepaalde hoek op waardoor je uitzicht niet belemmerd wordt omdat het in het verlengde ligt van de A-stijl. Het zit niet vóór de voorruit ofzo. Enfin, ieder zijn ding en zijn smaak.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RonnieDuck

Uitzicht wordt helemaal niet belemmerd door de A-stijl! De metertjes vallen keurig weg in de a stijl, dashbaord en motorkap, kortom het zicht is het zelfde.

Nu alleen nog weten waar ik spanning voor mijn metertjes kan aftappen?

mehn

Citaat van: RonnieDuck op 03-01-2006 10:31:50
Ik weet nu alleen nog niet waar ik mijn spanning voor de verlichting van de metertjes vandaan moet halen onder mijn dashboard??
iemand?
Ik ga anders wel even zoeken in mijn dashboard. Ik merk het wel, echter is een suggestie het betere werk!
Ronald

Het eerste wat bij mij opkomt is de oranje kabel die van de ISO stekker naar de radio gaat...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Johann

Ik ben eigenlijk te lui om de oliedruk meter aan te sluiten...

Heeft iemand misschien foto's van de druksensor op de motor?

Er zit ook nog een andere plug in het blok bij cylinder nummer 5. Iemand wel een gekeken of deze aansluiting ook voor druk of temperatuur te gebruiken is?

Johann

Citaat van: Johann op 03-01-2006 11:25:50Er zit ook nog een andere plug in het blok bij cylinder nummer 5.

Laat maar... startmotor zit er voor..

ed

iemand?

Ronald

Het lijkt wel een stelletje ouwe wijven. Niemand die ook maar acht op de vraag van Ronnie slaat ;)
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

mehn

Citaat van: ed op 03-01-2006 12:39:24
iemand?
Ronald
Het lijkt wel een stelletje ouwe wijven. Niemand die ook maar acht op de vraag van Ronnie slaat ;)

???

Citaat van: mehn op 03-01-2006 11:24:54
iemand?
Ronald
Het eerste wat bij mij opkomt is de oranje kabel die van de ISO stekker naar de radio gaat...

;D ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M a r c

Citaat van: Johann op 03-01-2006 11:25:50

Er zit ook nog een andere plug in het blok bij cylinder nummer 5. Iemand wel een gekeken of deze aansluiting ook voor druk of temperatuur te gebruiken is?

Als het goed is zit er een aansluitpunt in de buurt van je oliefilter, daarboven ergens en anders aan de kant van de turbo tegen de distributie aan.

Ronnie: pak gewoon de draad van de lichtschakelaar en je bent klaar.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 03-01-2006 11:16:02
Citaat van: eugene op 02-01-2006 23:09:29
van de andere kant wordt je A stijl zo dik, die metertjes kijk je tohc niet zo heel vaak op, dan is onder de radio een betere en mooiere oplossing in mijn ogen. Als je tenminste een 1Din radio hebt....

De A-stijl wordt dikker ja, maar je kijkt er vanuit een bepaalde hoek op waardoor je uitzicht niet belemmerd wordt omdat het in het verlengde ligt van de A-stijl. Het zit niet vóór de voorruit ofzo. Enfin, ieder zijn ding en zijn smaak.

Klopt, ik moest namelijk een gat onder mijn radio opgevuld hebben. Dan zijn die metertjes toch een leuke oplossing ;)

If it's not blown, it sucks...

RonnieDuck

Citaat van: M a r c op 03-01-2006 13:02:18

Als het goed is zit er een aansluitpunt in de buurt van je oliefilter, daarboven ergens en anders aan de kant van de turbo tegen de distributie aan.

Godver, dat ik daar zelf weer niet op kan komen,.....zucht. Keep it simpel!

emielC70

Citaat van: GP64 op 02-01-2006 21:16:56
Citaat van: emielC70 op 21-12-2005 17:54:43
Mag ik vragen maar je het framepje gevonden hebt om die meters in te bouwen?? Heb je die zelf gemaakt of heb je dat ergens gekocht?
Kijk eens bij Conrad Emiel.
http://www1.nl2.conrad.com/m/8000_8999/8400/8470/8478/847887_BB_00_FB.EPS.jpg
Voor 3 inbouwinstrumenten Ø 52 mm. Geschikt voor iedere DIN-radio-uitsparing.
http://www1.nl2.conrad.com/m/8000_8999/8400/8470/8478/847887_LB_00_FB.EPS.jpg
http://www.conrad.nl

En dan die prijs :o

€3,95

Wel jammer dat je minimaal voor €20 moet bestellen. >:(

Hmmmmz das nou beter conrad zit in zwolle. Das nog geen half uurtje hier weg. Eens bellen of ze ze daar op voorraad hebben liggen. Maakt het wel een stuk makkelijker.

Peth©oni

Citaat van: RonnieDuck op 03-01-2006 14:02:19
Citaat van: M a r c op 03-01-2006 13:02:18

Godver, dat ik daar zelf weer niet op kan komen,.....zucht. Keep it simpel!

Of je electr schuifdak !!

RonnieDuck

Moet ik wel eerst zo'n schuifdak installeren!!