Ik ben:

Gestart door olov, 22-12-2005 12:47:19

Vorige topic - Volgende topic

olov

Beste liefhebbers,
Sinds twee weken ben ik eigenaar van een zwarte 850 2.5 10V sedan uit 94. Wat een rijplezier na zo'n 5 jaar een Fiat Uno!
Ik heb al een aantal uren besteedt aan het lezen van onderwerpen op deze site. Ik ben zeer onder de indruk van de aanwezige kennis! Nu al heb ik profijt gehad door te leren hoe ik foutcodes uitlees en kan begrijpen.
Vriendelijke groeten!

R.Bijl

van harte met je roffel,ga je veel rijplezier aan beleven,ennehh handig he zoveel vrienden?? ;D

Robin

oh ja fotos zijn we gek op ;)

alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Viper850

Welkom!
Maareh...... al uren op het forum aan het lezen en nog niet duidelijk dat foto's van je roffol zeer welkom (eigenlijk onmisbaar) zijn?? ;D

olov

Haha, zoveel ongeduld had ik niet verwacht. Een mooiere lokatie, schonere auto en zonniger weer hadden een beter plaatje opgeleverd. Maar dit is hem:

volvo850freak

Citaat van: olov op 22-12-2005 12:47:19
Beste liefhebbers,
Sinds twee weken ben ik eigenaar van een zwarte 850 2.5 10V sedan uit 94. Wat een rijplezier na zo'n 5 jaar een Fiat Uno!
Ik heb al een aantal uren besteedt aan het lezen van onderwerpen op deze site. Ik ben zeer onder de indruk van de aanwezige kennis! Nu al heb ik profijt gehad door te leren hoe ik foutcodes uitlees en kan begrijpen.
Vriendelijke groeten!
vriend van me had ook een uno 1.5 automaat  damn daar hebben we een hoop lol meebeleeft zelfs een rav4 eruit getrokke 8)
maargoed welkom op het forum en mooie roffel heb je (sedan blijft de mooiste vind ik..)