Roffel 19

Gestart door mehn, 22-12-2005 17:46:46

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Als iemand er eentje meebrengt naar de Groote Kerstboom Meeting kan ik 'm ook even doorbladeren  ;D

JCviggen

Ik wacht in spanning af ;)

Denk er over wel eens wat te gaan schrijven in 2006 over de Nürburgring-meetings die er ongetwijfeld weer aan gaan komen. Is alweer jaren geleden dat ik nog artikels geschreven heb.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

fearless

Kreeg hem gister ook. Heb hem alleen nog maar even door gebladert.

Was wel op verkeerd adres bezorgd, lag bij mijn ouders thuis.  :(

Lindert Bogers

Die hadden hem al voor je doorgelezen  ;D

mehn

Citaat van: Ben XC70 op 23-12-2005 11:16:33
Als iemand er eentje meebrengt naar de Groote Kerstboom Meeting kan ik 'm ook even doorbladeren  ;D

Komt voor elkaar  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

The Saint

Blijft heel leuk om al die verhalen te lezen!

Het artikel van de documentatiecommissie vond ik overigens ook heel erg leuk.

Tenslotte nog een foto waar ik op sta. Vind je het gek dat dit nummer de grootste oplage ooit gaat halen  ;D ;)

No shirt no shoes, no pinball

Edwin

Heb hem ook alweer uit, gaat snel hoor.

Ik moest ineens denken aan het feit dat er ooit eens gepraat is op het forum om een kerstverhaal erin te zetten.
Nu had ik nog een mooi kerstverhaal uit de autoweek van tig jaar geleden waarin ze met een 850 T-5 naar het land van de kerstman gingen (Lapland dus). Dit was een erg leuk verhaal over zowel de reis als hoe de T-5 zich in de koude houdt.
Nu heb ik deze Autoweek 2 jaar geleden tijdens de VKB beurs aan ik dacht Ruud Schols of Ludo ?gegeven (maar die namen weet ik niet zeker meer  ??? ) en niet meer teruggehad. Nu maakt dat niet teruggeven me niet zoveel uit, ben alleen wel benieuwd of die betreffende Autoweek nog bij iemand van de (toenmalige?) VKB-clubstandleden ligt of dat wellicht iemand nog heeft zodat ie volgend jaar  :-\ geplaatst kan worden?

gr. Edwin.  8)

RRRRR_Ramon

Citaat van: JCviggen op 23-12-2005 11:42:57
Denk er over wel eens wat te gaan schrijven in 2006 over de Nürburgring-meetings die er ongetwijfeld weer aan gaan komen. Is alweer jaren geleden dat ik nog artikels geschreven heb.

Dat staat genoteerd Jan, je post wijzigen heeft geen zin meer, het staat nu in deze reply  ::)  8) We zien je artikelen tegemoet tzt. Mail ze naar redactie@volvo850club.nl ;D

Citaat van: fearless op 23-12-2005 12:36:33
Was wel op verkeerd adres bezorgd, lag bij mijn ouders thuis.  :(

Even een berichtje naar het clubsecretariaat Ivo, dan komt het vast goed. ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

elianmars

En nu maar hopen dat ik 'm morgen in de brievenbus vind. Anders moet ik nog een dikke week wachten tot ik weer even terug ben uit de Ardennen.... :'(

Turbobiker

Strak nummertje, in één keer uit gelezen. Mooie verhalen.

Krijgen we nog een vervolg op de in beslag genomen V70?
De Tussenpaus

Joris_Scholte

Citaat van: Turbobiker op 24-12-2005 15:51:04

Ja, dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Vind t wel heel sjips voor de eigenaar iig...

animalT5R

Citaat van: Joris_Scholte op 24-12-2005 15:51:47
Citaat van: Turbobiker op 24-12-2005 15:51:04

Ja, dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Vind t wel heel sjips voor de eigenaar iig...
spijtig maar waar,is ieder geval wel iets waarmee de rest van ons even gewaarschuwd word.
Maar je bent ten aller tijde zelf verantwoordelijk voor je eigen rechtervoet. . .
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

M a r c

Je krijgt je wagen altijd terug. Ze kunnen 'm wel leuk in beslag nemen, maar het blijft jouw auto. Begrijp overigens helemaal niet waarom ze 'm in deze situatie uberhaupt in beslag hebben genomen? Doen ze volgens mij ook alleen maar bij brave burgers.... dan durven ze namelijk wel!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Reitse

Citaat van: M a r c op 24-12-2005 18:28:26
Je krijgt je wagen altijd terug. Ze kunnen 'm wel leuk in beslag nemen, maar het blijft jouw auto. Begrijp overigens helemaal niet waarom ze 'm in deze situatie uberhaupt in beslag hebben genomen? Doen ze volgens mij ook alleen maar bij brave burgers.... dan durven ze namelijk wel!
Hoe braaf ben je als je zo hard doortrapt...

denkweb

Citaat van: M a r c op 24-12-2005 18:28:26

Tenzij (en dat weet ik uit ervaring via mijn werk) je zodanig misbruik maakt van de Openbare weg dat de Officier van Justitie via de rechter jou aansprakelijk stelt voor poging doodslag (immers; te hard rijden is hier al voldoende voor in veel gevallen, je had wel iemand kunnen raken). Met een beetje goede wil van de rechter gaat je auto dan als potentiëel wapen de versnipperaar in of minimaal naar de Domeinen.

Gebeurd bij ons ongeveer 4 keer per jaar, vaak nav streetrace of een achtervolging op de snelweg (dit jaar: MB CLK en VW Golf VR6 naar domeinen, twee keer Honda CRX voor vernietiging). Eigenaar nog een paar daagjes zitten en een mooie prent op de koop toe.