Roffel 19

Gestart door mehn, 22-12-2005 17:46:46

Vorige topic - Volgende topic

Walter

of als borg voor de te verwachten hoge bekeuring??

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

ruud

Citaat van: Edwin op 23-12-2005 21:12:59
Heb hem ook alweer uit, gaat snel hoor.

Ik moest ineens denken aan het feit dat er ooit eens gepraat is op het forum om een kerstverhaal erin te zetten.
Nu had ik nog een mooi kerstverhaal uit de autoweek van tig jaar geleden waarin ze met een 850 T-5 naar het land van de kerstman gingen (Lapland dus). Dit was een erg leuk verhaal over zowel de reis als hoe de T-5 zich in de koude houdt.
Nu heb ik deze Autoweek 2 jaar geleden tijdens de VKB beurs aan ik dacht Ruud Schols of Ludo ?gegeven (maar die namen weet ik niet zeker meer  ??? ) en niet meer teruggehad. Nu maakt dat niet teruggeven me niet zoveel uit, ben alleen wel benieuwd of die betreffende Autoweek nog bij iemand van de (toenmalige?) VKB-clubstandleden ligt of dat wellicht iemand nog heeft zodat ie volgend jaar  :-\ geplaatst kan worden?

gr. Edwin.  8)

Ikke heb em niet en Ludo volgens mij ook niet (enne een AutoWeek zou ik ook niet vrijwillig in mijn krantenbak houden, ben er niet echt een fan van. !

Maar jongens komop wie heeft die AutoWeek voor het stukje in de volgende Kerst Roffel?

Ruud

ruud

Zelfs bij mij lag ie vandaag in de brievenbus (maar in Belgie had ik gisteren al post, daar kennen ze geen tweede Kerstdag als verlofdag),
Was weer effe lekker lezen om de deuk in Olaf te vergeten :-[

Ruud