Gemini probleem (5060)

Gestart door Joost23, 26-12-2005 12:09:00

Vorige topic - Volgende topic

Joost23

Hallo allemaal,

Mijn 850 gaat niet meer op het alarm. De batterij van de AB is nog wel helemaal goed. Ook heb ik de hele zekeringenkast nagekeken. Tot nu toe het probleem niet kunnen vinden.

Ik kan de auto niet openmaken op de AB en als ik deze met de sleutel openmaak deactiveerd de startonderbreker niet. Het alarm schakelt dus ook niet uit / in, want dit werkt dus alleen met de AB...

Weet iemand waar de ontvanger kan zitten? De centrale unit zit in het midden van het schutbord. Wellicht zit er een verbinding los, welke ik nog niet heb kunnen vinden. Ik heb het vermoeden dat het daarin moet zitten, accu is niet los geweest en ik kan me niet voorstellen dat de AB van de frequentie afloopt......

Tips? Graag!!!!

Thanx Joost

@®-

Dat gebeurt weleens met een Gemini alarm, dat de AB van de frequentie afloopt, maar heb je maar 1 AB?

Roy V70R

Joost,

De 5060 ontvanger is tevens de centrale unit.
Valt me mee dat ie niet eerder dit probleem heeft gegeven,
want de 5060 is vrij oud en moet dus opnieuw ingelezen worden met nieuwe handzenders.
Dit is een vrij dure handeling, want de handzenders zijn vrij prijzig.
( 70 euro per stuk. )
Totaalprijs is cà 200 euro.
Bij het uithalen van de centrale even de startonderbreker doorverbinden.

Groeten Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

Joost23

Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Vanmorgen (-4 C) wil ik mijn auto openen met de sleutel, begint het alarm ineens te loeien!?!?! Terwijl dit alleen maar met de AB zou moeten werken. Ik verbaasd, buurt boos.

Italianen en techniek, ik vind het ook geen combinatie!  ;D

Verder heb ik nog wel een zender, maar deze zou ik uit elkaar moeten halen om te kijken of de batterij vervangen moet worden. Het verbinden van de startonderbreker moet ik maar eens uitzoeken, hoe dat werkt bedoel ik dan. Ik zie er nl maar 1 draad lopen. Misschien iets voor een sleuteldag...kom er nog op terug !!!!