Polytrol vlekken?

Gestart door san, 29-12-2005 15:41:08

Vorige topic - Volgende topic

san

Heb de Volvo een grote wasbeurt gegeven en met de poetsmachine behandeld,hierna nog even de bumpers en deurklinken een likje polytrol gegeven,nu heb ik verschillende vlekken van de opgedroogde polytrol op de lak zitten,heb het geprobeerd met commandant en een of ander product van autoglym maar de vlekken blijven.Lijkt wel of het in de lak is gaan zitten.Kan ik dit met iets anders weghalen zonder dat de lak beschadigd?

Esveldt

Volgens mij met PolyTrol. Staat ook op de bus. NIET dik aanbrengen. En uitwrijven!

Als dat niet wil dan scratch X van Meguiars. Dat zou ook wel eens kunnen helpen. (of Ludo een mail sturen, die heeft eens een keer zijn hele motorkap gedaan  :-X )

Paul

san

Dus de "gemorste" polytrol weer weghalen met dezelfde polytrol?Vreemd maar,zal het eens proberen.

elianmars

Dat vind ik dus het "gevaarlijke" van polytrol.

Daarom gebruik ik lijnolie. Is makkelijk van de lak af te halen als er geknoeid is.

@®-

Citaat van: elianmars op 29-12-2005 17:51:27
Dat vind ik dus het "gevaarlijke" van polytrol.

Daarom gebruik ik lijnolie. Is makkelijk van de lak af te halen als er geknoeid is.

Lijnolie kan je tenminste ook teer spetters van je auto krijgen, vet los je op met vet (kan je ook eventueel pindakaas voor gebruiken, maar dat even off-topic)

denjo

volgende keer meer secuur poetsen zou ik zeggen! ;D
Heb de 850 al vaker met polytrol gepoetst en geen druppel op de lak.

anyhow , hier heb jij echter niets.  Op de bus polytrol staat dat je niet uitgeharde poytrol moet verwijderen met terpetine.   :-X  

Slecht plan lijkt me  ;D     Scratch X  wat Esveldt noemt is misschien wel een goede tip.

Succes

V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

willow

sonax bumper gel of paraffine verkrijgbaar bij de drogist wel enkele keren behandelen.

p.s willow is ook weer boven water ( het was humor pure humor)