t5r hangt op de kont

Gestart door willow, 30-12-2005 13:32:07

Vorige topic - Volgende topic

willow

ik was vandaag mijn velgen aan het wassen,zie ik dat de t5r enorm op zijn kont hangt.
kan dit met de vorst te maken hebben of is de niveau regeling kapot.

als ik de auto laat lopen komt hij niet omhoog.

greetz willow

animalT5R

Ik denk dat je nivomat de geest heb gegeven,als ik dat zo lees :-\
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

willow

Welke dempers ( achter ) plus veren kan ik het best nemen.

willow

Heb net een telefoon gehad van de volvo dealer, voor de achter dempers plus veren plus montage totaal 548 euro, dempers en veren zijn van sachs word door volvo voor geschreven zijn geen niveuamat dempers, hoe denken de volvo rijders hier over.

Groeten Paul        ( TELEFOON 30-12-06 om 15.45 uur)

speedyT5

Je moet eerst een stukje rijden voordat de niveauregeling op "druk" is dat is de enige manier van juist beoordelen.
Elke volvo met niveauregeling zal na een tijdje doorzakken.
Misschien gaat het wat sneller door de kou, maar om nu gelijk de schokbrekers te gaan vervangen is wel wat te snel hoor.

gr.
Piet
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

elianmars

Citaat van: willow op 30-12-2005 13:32:07

als ik de auto laat lopen komt hij niet omhoog.

greetz willow

Het nivomatsysteem werkt anders dan de veerbollen van een Citroën hoor. Die lopen inderdaad vol, als je de motor laat lopen.
Bij een Volvo heeft dat geen enkele zin. Daar moet je even een stukje mee rijden.

M a r c

Hehe, ben blij dat iemand het even uitlegt  ;)  ;D  Dit soort info staat ook in je instructieboekje trouwens....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

willow

Vanavond een half uurtje gereden, hij hangt nog steeds op de kont dus nieuwe dempers, maar welke??????????? Heb alles gelezen maar ik weet het niet.

willow

tjonge tjonge wat tam vananamt zal we kom dat opt eene lupt de leu zit ammaal agtern borrel denk ik no leu tot mon en doet henig a aijeu

big ben

Citaat van: willow op 31-12-2005 22:25:47
tjonge tjonge wat tam vananamt zal we kom dat opt eene lupt de leu zit ammaal agtern borrel denk ik no leu tot mon en doet henig a aijeu

Dat könt de meeste leu toch nit leazen!! ;)

willow

Oke big ben wie hold het vol ie weet het die wiezen kwam uut oosten

willow

31-12-2005  23.00 nog ma zesse online de meesten ligt in berre denk ik mooi kachel

thuur

Jonges, ich hob gein idee boe geer ut euver hob heur ???

Gr :-\

willow

God thuur dei nog so laate op bint, ik dagge bei al in bedde laagn, ik go de noe he ai juu