een echte 850

Gestart door Bigfooot, 31-12-2005 00:41:04

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: The Saint op 01-01-2006 19:13:04
... een paar ci minder ...

Psst, Saint, in europa hebben we het over cc en niet over vierkante duimen.  ;)

Maar ja, jouw autohart zit al half in de VS, dus het is je vergeven 8)

De Tussenpaus

The Saint

Citaat van: Turbobiker op 01-01-2006 19:30:25
Citaat van: The Saint op 01-01-2006 19:13:04
... een paar ci minder ...

Psst, Saint, in europa hebben we het over cc en niet over vierkante duimen.  ;)

Maar ja, jouw autohart zit al half in de VS, dus het is je vergeven 8)

DAT IS...

wel een beetje waar ja  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Bigfooot

Citaat van: The Saint op 01-01-2006 19:05:30
Citaat van: Boba Fett op 01-01-2006 18:36:02
Citaat van: Bigfooot op 01-01-2006 18:06:12
Wat denken jullie trouwens van deze http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volvo/14549478.html?return=eJwljFEOgjAMQO9CAp%2BwjVV0hBi8yaIkECZrWIOo8e62%2BtO899rUO%2B3ek1NtcvoALkuDX69jOxKhq6o54rCUd7%2FOhMF7SuUSqv9JiSOe99Dp4pa6%2BZHX%2Fdao3IBRBHl9ochFMwQe%2FelHRhIcBYnxNaHgLtWCtY3Yk80C1FaeoJedAaVYYprYTIGdztrPF15mNIw%3D&df=1

Da's vlak bij mij in de buurt. Eventueel een mini-meeting van te maken?
Wellicht met meerdere? Kijkt altijd beter, zie je meer als alleen  ;D

Ik zie 241 PK, ik zie geen R staan, ik zie ook geen R velgen en ik zie geen upgrading staan. Vraag iig even na hoe dat zit.

Klopt Saint het is geen R. En dat hoeft ook niet persé. Die kar in Beverwijk is ook geen R maar een T5.
Is er veel verschil in kosten tussen "gewone" turbo's T5, en R?

Bedankt!

Gr,
Joost

The Saint

Erretjes kosten wel flink meer geld ja, maar dan heb je ook het summum he  ;). Check de autosites Autotrader, Autotrack etc., dan krijg je een idee.

Ik heb die T5 trouwens gezien in Beverwijk. Ik ging toen samen met een maat van mij een T-5R CY bekijken die daar ook stond. De zwarte T5 is hier en daar (ik d8 spoiler en wielen) T-5R uitgevoerd.

Overigens ben ik het met Maarten eens dat de auto R nou niet echt heel mooi bij staat.
No shirt no shoes, no pinball

Bigfooot

Ha Saint

Wat was er niet mooi aan die T5 in B'wijk?

Is 13.000€ voor een V70R met 269K uit 1998 met nieuwe dis.riem/rollen, koppelingset een goede prijs, voor de koper?
Is van een particulier.

EDIT: zit ook navigatiesysteem in.

Wat zou hij over 2 jaar waard zijn als er 300k op de teller staat?

DANK,
Joost

RRRRR_Ramon

Citaat van: The Saint op 01-01-2006 19:05:30
Citaat van: Boba Fett op 01-01-2006 18:36:02
Citaat van: Bigfooot op 01-01-2006 18:06:12
Wat denken jullie trouwens van deze http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volvo/14549478.html?return=eJwljFEOgjAMQO9CAp%2BwjVV0hBi8yaIkECZrWIOo8e62%2BtO899rUO%2B3ek1NtcvoALkuDX69jOxKhq6o54rCUd7%2FOhMF7SuUSqv9JiSOe99Dp4pa6%2BZHX%2Fdao3IBRBHl9ochFMwQe%2FelHRhIcBYnxNaHgLtWCtY3Yk80C1FaeoJedAaVYYprYTIGdztrPF15mNIw%3D&df=1
Ik zie 241 PK, ik zie geen R staan, ik zie ook geen R velgen en ik zie geen upgrading staan. Vraag iig even na hoe dat zit.

Volgens onze clubsite heeft een V70 T5 240 PK. Klik hier voor de gegevens van de V70 T5 1997-1999 met de B5234T3 motor.

Als ik ernaast zit ben ik verkeerd voorgelicht en onschuldig ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Bigfooot

uhhhh
Boba is bereid met mij te kijken bij een auto in Breda.
Iemand die mee wil een T5R in Almere bekijken en/of evt. een in Apeldoorn?

Ik kan hulp echt goed gebruiken.

Trusten,
Joost

Bigfooot

Het loopt nog niet echt storm he Boba! :P

M a r c

Citaat van: Bigfooot op 02-01-2006 00:03:38
uhhhh
Boba is bereid met mij te kijken bij een auto in Breda.
Iemand die mee wil een T5R in Almere bekijken en/of evt. een in Apeldoorn?

Ik kan hulp echt goed gebruiken.

Trusten,
Joost

Kom dan vanuit Breda even naar Moergestel met die kar, dan kan ie wel even bij mij op de brug, kun je de onderkant ook zien  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

animalT5R

Hallo Bigfooot,
Ik neem aan dat de auto(s) waar je voor gaat kijken particulier te koop staan?Denk niet dat de verkopende partij zit te wachten op een hele partij volvo's voor de deur(ivm minimeet)
Je zal uiteindelijk toch echt zelf moeten gaan rijden met de aut,ok je kan 1 iemand meenemen,mar meer dan dat kan raar overkomen,ook als het een bedrijf is.
Ga erheen en rij eens met de auto(s),geeft het je een goed gevoel,zijn de boekjes aanwezig(zegt ook niet dat het een probleemloze auto is) voelt het goed aan voor je gevoel,dat zijn belangrijke dingen om een auto te kopen.
Want,in mijn  ogen koop je een auto nog altijd op gevoel en met emotie.
succes.
Gr Johan
[size=0]en probeer iemand te regelen die ook een T-5 oid heb,die weten vaak iets meer van de auto ;)[/size]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Bigfooot

Ha Animal,

Nee hoor het is helemaal niet mijn bedoeling om met een hele groep naar een auto te gaan.
Echter het kan geen kwaad iemand mee te nemen toch, zeker niet als diegene meer kennis van zaken heeft dan ik.
Emotie is leuk, maar een stukje ratio/verstand kan ik zeker gebruiken bij de aanschaf van een auto.

Nu hoop ik dat boba en marc ook een T5 hebben! :D

Bedankt voor je input Johan.

Groeten,
Joost

animalT5R

Hey big,
Je kan zien wat voor auto m a r c   en boba hebben aan het onderschrift onder de afbeelding aan de linkerkant onder de naam.. . .
succes.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Bigfooot

Animal, ja ik zag het zojuist. Ook dat marc een T5 dinges achtige auto heeft! :P

Dus Marc ik zal je aanbod graag aanvaarden, ik kijk of het me lukt je een e-mail te sturen.

Groeten,
Joost

M a r c

T5 dinges.... wel een beetje respect voor mijn T-5R he?!   ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann