18 inch velgen.

Gestart door T5RRRR, 02-01-2006 00:15:12

Vorige topic - Volgende topic

T5RRRR

Aloa allemaal , ik wil een dikke set 18 inch velgen onder de T5-R hebben, maar kom er zelf niet echt uit , ik wilde graag de OZ Supertourismo WRC's hebben , maar die bestaan niet in 5 gaats , dus dat gaat al over , nu hebben ze wel de GT versie daarvan, die zijn exact hetzelfde, maar dan in het "donker" dus eigenlijk het idee kwa kleur van de standaart T5-R velgen.
Ik weet alleen niet of ik die wel echt wil aangezien ze toch zeker rond de 2 rode jongens komen te zitten........moet het uiteraard wel een heel goed overwogen beslissing worden.
Kortom waar ik dit onderwerp over aanmaak is vrij simpel.
Ik zou graag willen weten of jullie nog mooie velgen hebben gezien of kennen die ERG mooi staan onder een T5-R sedan , misschien dat ik dan mijn keus wat meer uit kan breiden en beter kan overwegen wat ik nu echt wel of niet mooi vind , het is dus niet mijn keus , maar voornamelijk die van jullie , die kan overeen komen dus dat is wel inteRessant.

De velgen die Marc levert vind ik ook enorm dik , maar die hebben al vrij veel Volvo's als ik het zo eens bekijk , dus ik zoek iets aparts iets dat nog niet iedereen heeft en toch enorm mooi is , ik kan altijd nog bij Marc shoppen voor die velgen , maar wil dus eerst eens goed kijken wat R mogelijk en gaaf is.

In ieder geval bij voorbaat dank !
En uiteraard iedereen nog een knoeRtvol 2006 gewenst!

FRanklin
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

BenC70ES

Witte velgen vind ik echt niet staan hoor, en die Gt's heb ik enkel nog maar in het zilver gezien, zoals Johann ze nu heeft. Ik vind ze wel mooi maar onder een T-5R zou ik enkel Pegasus steken als je naar 18" wilt, of zeker toch alleen antraciete velgen. (in replica ook in 19" verkrijgbaar).

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Eugene

Ik zou ook gaan voor de Antraciet 18" Pegasus.

De Rial Daytona 18" zijn ook hele mooie velgen (die heeft Johann ook een tijdje onder zijn 850 gehad) maar dan wel in antraciet ;)

If it's not blown, it sucks...

Eugene

De Rial Daytona:

Hier onder de ex V70R van Johann. Een foto van zijn 850 met de Rials kan ik zo gauw niet vinden.

T5RRRR

thanx voor de antwoorden , die daytona is idd netjes , ik zal even een foto plaatsen van de OZ GT  versie van de Superturismo die ik bedoelde, ik denk dat jullie die ook wel gaaf vinden , staat "denk ik " ook wel stoer  8)

Zie hier de velg :  

Jeroentjuh

T5RRRR

Ja ziet er mooi uit jeroentjuh vooral bij die v70 , is echt een net plaatje als je hem verlaagd samen met die velgen.
Ik zit er aan te denken ook een KW set aan te schaffen aangezien dat eigenlijk onmisbaar is kwa optische look zeker met mooie 18 inch velgen , alleen de comfortabliteit word minder , maarja dat moet ik er dan maar voor over hebben , t ziet er echt super uit !  :o

Eugene

Heeel mooi zowel de OZ als de Rial, maar voor het prijsverschil en ook een beetje de looks (850 BTCC verleden) zou ik voor de daytona gaan ;)

T5RRRR

Hmmm dit zegt mij dat de daytona dus een stuk goedkoper is?
Ik weet niet wat de prijs voor de Daytona is?
Iemand?

linkie?

Er moeten toch meer mooie velgen zijn dan de Daytona,OZ, en de R velgen? Of zou dit het enigste zijn wat echt goed past en mooi is?

;D

Eugene

Johann

Daytona,

Kijk ze wel even goed na op een balanceer apparaat voordat je de banden gaat monteren mocht je deze wielen aanschaffen..

1 velg was behoorlijk "uit de midden" en had ook altijd meer lood nodig.

fearless

En ja hoor, nog iemand met een keuze probleem.  ;D

Nu er hier toch zo'n mooi topic is over 18" velgen even een vraagje tussendoor.
8x18" velgen met een ET waarde van 49 en dan een 225/35-18 band er op, zou dit goed gaan op de 850 ?? Denk het wel toch.

R velg is volgens mij ook 49, maar ben vergeten dat even na te kijken.

Johann

De R velg is ET 46.

fearless

Citaat van: Johann op 02-01-2006 20:24:31
De R velg is ET 46.

Ow ja is ook zo, en origineel 850 is ET43.  :-[

Maar nu dus de vraag, gaat ET49 problemen geven ??

Emiel

Naar buiten toezal het wel meevallen aangezien je met de KW set niet gauw zal aanlopen met drempels, maar of ie naar binnen toe, in de richting van je veerpoot genoeg ruimte overhoud? Gaat aardig krap worden