Mijn roffel!

Gestart door Nicolaaz, 05-01-2006 17:52:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicolaaz

Hallo, al enkele weken op het forum aan het rondstruinen, maar dan nu dan officieel om mezelf voor te stellen:

Nicolaaz.

En, mijn nu een week in mijn bezit zijnde 850 2.5 20v uit maart '93:





Er zit alleen hout (of plastic met hout "look") op het dashboard, en ik heb ernstig het vermoeden dat dat behoorlijk karig knutselwerk is, het begint namelijk al een beetje los te laten zo hier en daar. Iemand ervaring mee??
Volvo.... for life?

Vulk





Wagen ziet er nog mooi uit voor zover het te zien is op de foto's. :)

The Saint

Welkom Nicolaaz!

Over karig knutselwerk gesproken... jouw foto's...  ;)

Dat je maar veel probleemloze kilometers mag afleggen in je nieuwe 850!
No shirt no shoes, no pinball

toycar

Citaat van: The Saint op 05-01-2006 18:50:36
Over karig knutselwerk gesproken... jouw foto's...  ;)

Kom op joh, poot een nieuwe foto op het forum. Zo'n mooie auto (kleurcode 418?) moeten we goed kunnen bekijken!
Oh ja, welkom  ;)

ThijsRrrr

Leuk je hier te zien Nicolaaz,

Fotot's kunnen inderdaad wel wat beter, veel rijplezier in je nieuwe volvo 850

Nicolaaz

Mijn excuses, ik zal mijn best doen hier spoedig betere foto's te laten zien!!
Volvo.... for life?

twangerd

Hoi Nicolaz,ook namens mij en mijn roffel (sinds 2 weken nu) hartelijk welkom!
Ik hoop dat jou Volvo Experience net zo goed bevalt als die van mij.
Wat betreft de foto,kan ik alleen maar zeggen : knap werk,want het is mij nog niet gelukt om een foto te plaatsen!
Veel geluk met je 850!
Groeten Eric :D

Nicolaaz

Volvo.... for life?

sas

Hallo Nicolaaz, dat zijn betere foto's!
Ik vind het heel mooi dat rood, zelf ook gehad. Wel goed bijhouden met poetsen ;) . Dacht trouwens dat hier nog het oude type achterlicht op hoort? Nieuwe erop gezet?

Veel veilige km's gewenst

Nicolaaz

Inderdaad, de achterlichten zijn vervangen door die van een type nieuwer, en zo kom ik er langzaam achter wat voor auto dit is. Ook de houtlook in het dashboard schijnt niet origineel te zijn!! Tevens lijkt het schuif/kanteldak niet origineel (of althans de bediening daarvan niet, die zit op het plafond) en zit er een achteraf ingebouwde startonderbreker in (overigens wel origineel Volvo).

Eens kijken waar ik nog meer achter kan komen binnenkort....
Volvo.... for life?

Christiaan

Niet alleen je achterkant, maar ook de koplampen en de bumpers hoor!
(Persoonlijk vind ik hem zo veel mooier.................)
Christiaan

Nicolaaz

Nee toch?

die uit 93 hebben toch origineel al deze bumpers en koplampen, maar nog niet deze achterlichten toch?

Of word ik nou gek?

Heeft de vorige eigenaar écht de bumpers, koplampen én achtelrichten vervangen door die van een nieuwer type?

Dat vind ik wat moeilijk te geloven.....

maar ik vind dit model hoe dan ook mooier dan die met de grotere koplampen, "rechte" achterlichten, en vierkantere bumpers!!
Volvo.... for life?

mehn

#12
Citaat van: Nicolaaz op 09-01-2006 12:26:50
Nee toch?
die uit 93 hebben toch origineel al deze bumpers en koplampen, maar nog niet deze achterlichten toch?
Of word ik nou gek?

Hoeveel wielbouten heeft ie? Welke schakelaars zitten er in het dashboard? Bolle of platte? Heeft je lichtschakelaar een stelschroefje rechts onder de schakelaar?



Vragen, vragen, vragen  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Christiaan

Gek worden lijkt mij een beetje te ver gaan.............
Maar de wijzigingen waar jij op doelt zijn ingegaan per modeljaar 94, eind 93 dus. Mijn 93er GLT met kenteken GG-NN-*9 had nog de oude bumpers, koplampen en achterlichten.
Christiaan

Nicolaaz

mijne is GF-XN-**, maart 1993.
5 wielbouten, platte schakelaars in het dashboard, géén schroefje rechts onder de lichtschakelaar.....
Overigens is 'ie gemaakt in België!! Had iemand ook wel effe mogen zeggen vantevoren  ;)
Volvo.... for life?