Leuke Volvo's (let op: grote foto's)

Gestart door Johann, 08-01-2006 11:04:30

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Walter op 29-08-2013 11:26:18
als je goed kijkt, zit er eenzelfde lijn in als bij de 1800E. Heel erg gaaf, geslaagd ontwerp. En ja, iedereen hier vindt het te nieuw, te <vul maar een willekeurig merk in>. Maar sta eens open voor iets nieuws en je ontdekt dat deze koets verschrikkelijk veel Volvo details heeft. Ik vind 'm schitterend

Sorry, word een beetje moe van het gezeik. Op voorhand al, kan je nagaan...

Ik ben het volledig met je eens Walter...

En veel mensen die roepen dat die op een A5 lijkt?  ???  Volvo heeft een veel grotere geschiedenis wat coupés betreft dan Audi.

Het dashboard is heel duidelijk op de P1800 geïnspireerd, net zoals de de zijlijn die dan met een knikje aan de deurklink naar boven gaat. De lijnen boven/zij naar achteren toe, zijn een moderne interpretatie van de 'vinnen' van wederom de P1800. De grille idemdito... zelfs de koehoornbumpers van de eerste P1800 zie je duidelijk terug in de voorkant.  Ook de bolle achterkant enz enz...

En ja , al die andere aangehaalde auto's hebben ook 4 wielen.

Ik vind hem ook schitterend, en hopelijk komt er snel een nieuwe coupé in productie!  :eusa_clap:

Die 'facelift' van die Concept You, vond ik wel een stuk mooier dan die beige hierboven  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BenC70ES

Citaat van: hertogjan6 op 30-08-2013 22:12:52
Idd het stuur van Audi + VW komt terug maar wat een donder hare bak!!

:eusa_doh:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

hertogjan6

zoek de veschillen (niet de details)

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Piere

Citaat van: hertogjan6 op 31-08-2013 01:06:51

zoek de veschillen (niet de details)
http://media.autoweek.nl/m/m1my5rabrtvp.jpg
http://www.roadfly.com/new-cars/wp-content/uploads/gallery/2009-audi-a4-avant/audi-a4-avant-steering-wheel.jpg

Daar zit inderdaad absoluut geen verschil in; beide hebben namelijk een stuur, een dieseltoerenteller, een snelheidsmeter en een scherm met wat knopjes in de middenconsole. Echt 100% hetzelfde. Misschien moeten Audi en Volvo wel samenwerken?  :eusa_think:

;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Ben

Ik vind de overeenkomsten aan de buitenkant véél groter..... allebei 2 wielen aan de linkerkant én 2 wielen aan de rechterkant.

fpede

ik zie de link met de audi ook niet hoor,... het stuur is veel hoekiger, geen scrollknopjes, en dat van volvo ziet er veel stijlvoller uit, of durf ik het zeggen, meer premium => minder plastiekerig.

ik vindt het een geslaagd concept!

NinaPaul

Tja, hoe veel anders wil je een stuur maken? Vierkant?
De ergonomie zorgt nu eenmaal voor een uniforme vorm en plaatsing van knoppen.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Marc O.

Citaat van: Ben op 31-08-2013 09:20:17
Ik vind de overeenkomsten aan de buitenkant véél groter..... allebei 2 wielen aan de linkerkant én 2 wielen aan de rechterkant.

Daar komt bij dat beide modellen twee wielen aan de voorzijde én twee wielen aan de achterzijde hebben.
...The Nile isn't just a river in Africa...

triton

Citaat van: Marc O. op 31-08-2013 09:30:54

Daar komt bij dat beide modellen twee wielen aan de voorzijde én twee wielen aan de achterzijde hebben.

Zal ook nog wel iets ronds van rubber achterin liggen .....
Professioneel raddraaier

NinaPaul

Tegenwoordig steeds minder, runflat en bandenvulschuim worden steeds vaker gebruikt.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Relaxed

heutink

???
hebben ze dan beiden 8 wielen?
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Marc O.

Citaat van: heutink op 31-08-2013 09:59:43

???
hebben ze dan beiden 8 wielen?
;D

Nee, da's dan weer het bizarre: slechts 4 wielen ??? ;D

Maar effe serieus: Ik zie de overeenkomsten van het dashboard met die van een 1800 echt niet hoor. De lijnen van de carrosserie misschien wel als je goed kijkt, maar daar houdt het een heel eind op.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart