Leuke Volvo's (let op: grote foto's)

Gestart door Johann, 08-01-2006 11:04:30

Vorige topic - Volgende topic

Ben

BartusKN

Het zit me ook niet mee :'( net 3 weken geleden 1100euro uitgegeven voor een custom made RVS dubbele uitlaat.
En dan gebeurde mij donderdag dit..

mag je nog all-risk verzekerd zijn, maar schade is nu al hoger dan het verzekerde bedrag (lees 7200euro ex schade.) Helaas weer een mooie Volvo minder.

BartusKN

Ik ben prima in orde iedereen overigens wel.

Vrouwtje (zie rode auto helemaal rechts) wil plots naar links en trapt op haar rem. En die voor mij kon nog stoppen en ik helaas niet meer althans niet genoeg (1500kg ff stop zetten gaat neit zo snel)

Gaat over een 30 a 40km per uur.....

Resultaat: Passat totall los en mijne ga ik afstand van doen, en dan maar wat anders in de volvo-reeks uitzoeken (wel stuk nieuwer)

Helaas kan niet de uitlaat er onderuit halen. Dit kan helaas niet, kan moeilijk tegen verzekering zeggen jonges helaas die viel eraf bij de aanrijding.... haha maargoed vrijdag afwachten, dan doet verzekering een uitslag ofzo over de biedingen.

Emiel

850Tim

En dit is 'm geworden......

Leuk zo'n Volvosite :P
Simply the best.......

racerken

axelvr

Erik_M.

Citaat van: rogerV701998 op 11-06-2009 20:33:27
http://img34.imageshack.us/img34/371/volvobobbylee.jpg

:'(

Ook een 'projectje' gestart Roger ?
De PV 544 op bijgaande foto had als compleet wrak plm. 30 jaar ergens achter in een tuin gelegen. Na al die jaren kon je de krant goed lezen door de bodem en was 'ie hier en daar wat knisperig geworden, maar de B16 liep uiteindelijk weer. Weliswaar met een 'ruil' carburateur en de benzine via het infuus. Later nog een radiator aangesloten tegen het warmlopen. Overigens is het niet mijn 'project' maar van een aantal Volvolieden die ik aardig goed ken. 

gRoet,
eRik

Jur

Van de week hier in Noorwegen...

R o b

Volvo Felipe

R o b

Citaat van: jan piet op 24-06-2009 22:08:06
Citaat van: viking_in_shorts op 24-06-2009 22:01:23
Oh wacht even = achterbank ligt plat -> je hebt erin geslapen?
Is Rob zo klein dan dat ie overdwars kan? Zie daar wel iets van een wit matrasje???

Nee, maar Tom wel:

Dit was de setup:

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

R o b

Teddy81