breakman gaat dieselen ...

Gestart door breakman, 08-01-2006 18:31:55

Vorige topic - Volgende topic

breakman

ben wel al even geregistreerd maar nog niet zo lang actief vandaar even mij kort voorstellen.

Tot voor kort reed ik mij een oude mercedes die ik nog met winst van de hand heb kunnen doen en mijn broer zijn roffel dan heb kunnen overnemen.
Het gaat over een heerlijke 850 estate 2.5 GLE en ik geniet er echt van om er mee te rijden . Foto's volgen nog !!!Zelf woon ik in Genk (B) maar ik hoop toch meetings rond de grens te kunnen meedoen! ;D

groetjes Thomas

The Saint

Welkom hier breakman, en gefeliciteerd met je Volvo.

Onderhoudshistorie bekend neem ik aan ?  ;) Rijdt je broer ook weer Volvo?
No shirt no shoes, no pinball

breakman

ja onderhoudshistorie bekend mijn broer heeft die van collega van vader overgekocht en ik van heb hem gewoon overgenomen van mijn broer. Helaas rijdt mijn broer niet meer volvo en is hij 4x4 freak geworden en heeft hij land rover defender 110 gekocht anders had hij nooit zijn roffel weggedaan is echt een beest van auto en motor!! momenteel heb ik net de 200.000 km piek gehaald maar mag normaal geen probleem zijn niet ??

breakman

Door het stijgende aantal kilometers werd de benzinerekening iets te hoog voor mijn studentenpré !
Dus moet de roffel eruit...  :(
Maaaaaaaaaaar... 8)
Er komt een V70 TDI van 1998 hij heeft 146.000 km en is netjes door de dealer onderhouden (historie aanwezig).
Alle info in onderstaande link :

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=157851295

elmarconi

Ughe ughe, <slaat de ruim drie jaar oude stofwolken van zich af>

Toch gefeliciteerd...
--
Autogas Inside . . .

breakman

Citaat van: elmarconi op 29-04-2009 23:21:33
Ughe ughe, <slaat de ruim drie jaar oude stofwolken van zich af>

Toch gefeliciteerd...

van dit topic ja... Ik wil het forum niet vervuilen en een nieuw topic starten hiervoor...

hathü

Welkom bij de roetmoppen ;D, van deze koop krijg je vast geen spijt. Veel geluk ermee. 

)()()sT

Mooie bak man, en die kilometerstand  :o

Je maakt geen vrienden met je landgenoot Ben hè, dat weet je  ;D

Ludo

elianmars

Gefeliciteerd, mede-roetrijder!  :)

rogerV701998

Hallo Thomas,

Mooie auto! Gefeliciteerd er mee.

Gr. roger

Vertigo

Op een paar krasjes op de bumpers na, ziet er auto er werkelijk nog nieuw uit :o
Zeer nette prijs ook gezien de staat en kilometerstand.

Daar ga je heel veel plezier aan beleven. :eusa_clap:

wepster

damn  da's een verdomd mooie voiture man en die kilometer stand  :o
oja moet je wel je sticker om zetten he zodat we je toch kunnen herkennen als we in het genkse rijden om te spotten

veel veilige kilometers gewenst

greets wepster

breakman

ja wepster spotten zal mss moeilijker zijn maar ik denk dat de sticker toch mee verkocht zal worden met de 855.
Mooi verwijderen is niet echt gemakkelijk denk ik...

Taranis

Bijna niet te geloven dat je zoiets voor 4900 euro kunt kopen ::)

Gefeliciteerd, veel plezier ermee! Een nieuwe forumsticker kost trouwens maar 5 euro... net zoveel als 84 kilometer dieselen ;D