Angel eyes

Gestart door hanner, 18-01-2006 22:44:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hanner

ik was vanavond aan t surfen op e bay en daar kwam ik angel eyes tegen passend op een V70. het zijn ronde led ringen die je in je koplamp kan plaatsen. BMW schijnt ze te hebben?. ze branden met het stands licht. heeft iemand van jullie ervaring met angel eyes? Hoe zou het zitten met het " meneer uw lampje is kapot" lichtje wanneer je deze led verlichting aansluit?. Ik was niet alleen aan t surfen ik had ook nog 1,99 euro geboden en ben nu eigenaar geworden van deze dingen, ik weet alleen niet zo goed wat ik er mee moet.

hanner

voor de duidelijkheid een fototje


Eugene

koop een BMW :-X

Ik zou het zo ook niet weten, het is niet ehct mijn smaak ik zou iets wat typisch voor een bepaald merk is niet om een ander merk zetten. Je rijdt toch ook niet rond met een mercedesster op de motorkap ?

Ik zou ze proberen voor meer geld door te verkopen ;)


If it's not blown, it sucks...

elianmars

Ach, voor die 1,99 euro zou ik het gewoon proberen.

Staat het niet, of lukt het niet, dan kunnen ze altijd nog de prullenbak in, toch?

Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje nieuwsgierig hoe het zal staan....  ;)

mehn

Ik vind het bij die BMW's wel mooi uitzien moet ik zeggen  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Peth©oni


Laserblue

Citaat van: elianmars op 19-01-2006 00:08:03
Ach, voor die 1,99 euro zou ik het gewoon proberen.

Staat het niet, of lukt het niet, dan kunnen ze altijd nog de prullenbak in, toch?

Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje nieuwsgierig hoe het zal staan....  ;)

en anders wil Ivo (Fearless) ze wel ;D ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

hanner

Ik heb er vandaag eens over na gedacht maar zo dit wel werken met normaal geribbeld glas in de koplampen? of alleen bij heldere lampen.

FRANQ

wil je het angel eye effect kunnen zien zijn heldere koplampen wel verdomd handig
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"