scheurende slangen gasklephuis

Gestart door matRRR, 14-01-2006 23:16:13

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

hallo iedereen, ik heb een probleempje met de slang die loopt van de laadluchtkoeler naar het gasklephuis(kniestuk in het midden)
nadat de turbodruk verhoogd is scheurt met enige regelmaat deze slang.Daarnaast is een reverse intercooler kit gemonteerd op de auto.
Deze slangheb ik heb al enkele malen deze vervangen door een origineel (nieuw) volvo onderdeel. Oplossing lijkt me om deze slang te vervangen door een silicone exemplaar.
ik kan helaas alleen maar deze slang vinden in de uitvoering van na 1994 op het internet.

Heeft iemand suggesties??
eventueel adres waar te bestellen??
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Johann

Een Samco verloop knie bestellen van de diameter van de buis naar de diameter gasklep.

Een Samco knie bestellen van de diameter van de regelklep, misschien heb je er twee nodig.
Pijpje op de buis laten lassen welke van de IC naar de gasklep loopt en hier de regelklep op aansluiten.
Je zou voor de regelklep ook het stuk slang kunnen gebruiken die van de orginele Volvo slang komt.